0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jarrulevyjen ja palojen vaihto edessä V60 D3:seen. Muuten kaikki selvää, mutta jarrulevy kiinni ilmeisesti torxilla. Minkä kokoinen tuo mahtaa olla? Ei tarvitsisi erikseen pyörää irroitella ja alkaa etsimään tallin perukoilta mahtaako löytyä oikeaa..
Jos en nyt taas ihan paskaa puhu, niin levyhän ei taida olla kuin yhdellä uppokantaruuvilla kiinni navassa, ja se ei torxi ole. Jarrusatuloista en mene sanomaan millä on kiinni. Joskus vanhassa V70:ssä oli muistaakseni 7mm kuusiokololla pultit
44tkm ja kohta puolitoistavuotta takana nyt kolmannella omistamallani V60:lla. Hyvä auto kaikenkaikkiaan mutta nyt alkaa kieltämättä vähän kyllästyttämään . Pari aikaisempaa olleet todella vähävikaisia, mutta tähän viimisimpään on jokunen probleemakin mahtunut mukaan. Ensimmäinen oli pari kuukautta sitten EGR-venttiilin puhdistus ja viikon päästä vaihdettiin koko mötikkä. Nyt auto oli hoidossa pimentyneen pelkääjän penkinlämppärin vuoksi. Samalla meni vaihtoon webaston puhallin, kun piti aikamoista ulinaa...tosin ulina jatkui päivän hiljaisuuden jälkeen. Lisäksi ensiviikolla menee etupään narinoiden takia puslien vaihtoon. Mielestäni pikku lapsuksia 44tkm ajettuun autoon. No ei silti, kaksi ekaa käytännössä ilman vikoja niin tämä pitää keskiarvon vielä kohtuullisena. Autokuumetta pukkaa...jos sitä vuodenvaihteeseen sinnittelesi.
Olis tiedossa tuollane 2009 XC60, D5 automaagi. Ajettu 160tkm. Mitähän tuollasesta kannattaa kattoa kun lähtee kaupoille? Mites se webasto näis toimii, jos sen sais vaikka testattua. Ja jos on muita vinkkejä/knoppitietoa.
Webaston testaa kun kokeilee valikosta suorakäynnistystä.
Taisi olla, ettei lähde käyntiin, kun ulkoilman ylittää tietyn lämmön. Oisko ollut 10°C tietämissä
Ei startannu webasto, ja muutenkin oli yleisilmeeltään aika paskanen. Tosi naarmunen, kuskin ja vänkärin sivulasit aivan naarmuissa, mitä en ymmärrä, vuoden aukko huoltokirjas ja paskanen sisältä. Ei vakuuttanu niin paljoa et oisin lätkässy rahat tiskiin
Pientä päivitystä. 54tkm ajettu ja taas herjaa EGR-vikaa. Ensimmäinen kesti 44tk ja toinen 10tkm. Pitänee kiikuttaa taas huoltoon, jos seuravaa kestäisi sitten edes 2tkm.