RallyBaron  Samppasport

742GLT B200K+ M46 Piharaktori (A-Tractor)

  • 146 Vastauksia
  • 58993 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #15 : 16.12.2010, 20:21:03 »
Laita siihen samantien traktorin lumilevy ;), kyllä pitäisi kestää.
Ei herrane aika se jaksa semmosta työntää  ;D Sitäpaitti ei ole semmosta..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #16 : 16.12.2010, 20:23:44 »
Jaksaapas jos vähän virittää :D, ja kyllähän tuo Casekin jaksaa lumilevyä työntää ihan hyvin vaikka siinäkin vain 83hv/296nm :o
« Viimeksi muokattu: 16.12.2010, 20:30:08 kirjoittanut Kovalchuck33 »

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #17 : 16.12.2010, 21:43:37 »
Jaksaapas jos vähän virittää :D, ja kyllähän tuo Casekin jaksaa lumilevyä työntää ihan hyvin vaikka siinäkin vain 83hv/296nm :o
Nojoo kyllä se ykkösellä ainaki jaksais mutta pito ei riitä  ;D
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #18 : 16.12.2010, 22:12:47 »
Voisi kyllä ollakin viisainta hommata ihan oikea traktori kuin alkaa tuohon sovittamaan sellaisen levyä :D. Eikö tuossa tosiaan riitä pidot ilman lukkoa noilla renkaillakaan tuon "lanan" kanssa ?

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #19 : 16.12.2010, 22:24:37 »
Voisi kyllä ollakin viisainta hommata ihan oikea traktori kuin alkaa tuohon sovittamaan sellaisen levyä :D. Eikö tuossa tosiaan riitä pidot ilman lukkoa noilla renkaillakaan tuon "lanan" kanssa ?
Riittää nyt kun ei ollut tarpeeks painoa siinä aurassa että olis ottanu "pohjasta asti" Pitää vähän hifistellä sitä vielä niin sitten näkee, luntakin sataa lisää prkl.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Nikonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #20 : 17.12.2010, 16:26:40 »
Eikö olisi parempi tuo aura jos vahvistaisit tuon alaosan, vaikka jollain taitetulla pellillä?

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #21 : 17.12.2010, 16:29:23 »
Eikö olisi parempi tuo aura jos vahvistaisit tuon alaosan, vaikka jollain taitetulla pellillä?
Olis, kun olis sitä peltiä, kerenny hakemaan..  ::) Mielessä kyllä ollut..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #22 : 24.04.2011, 18:45:21 »
Olis, kun olis sitä peltiä, kerenny hakemaan..  ::) Mielessä kyllä ollut..
Nyt löytyy 3mm vai 4mm ja joku 70mm leveästä lattaraudasta tehty rauta siinä :) Kuvaa ei tähän hätään löydy.

Muita kuvatuksia kylläkin:





Hups...



Ja ei muutakun viiden minuutin remontti

Hyvin vetää



Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M47 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #23 : 27.04.2011, 18:44:24 »
No ny siin on Esab Welding and Cutting - lukkoperä ja 4.1:1 välitys  :2funny:










Seuraavaks sitten perään korotusta.. Iskarit veke ja jarruputket irti rungosta, 2kpl ( = ~60mm) jääkiekkoja jousien päälle? Vai meniskö kolme tai neljä..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #24 : 04.05.2011, 15:34:51 »
Seuraavaks sitten perään korotusta.. Iskarit veke ja jarruputket irti rungosta, 2kpl ( = ~60mm) jääkiekkoja jousien päälle? Vai meniskö kolme tai neljä..
Ei raaskinu hyviä jääkiekkoja tuhota ( ;D ) niin ajoin reikäsahalla vanerista kiekkoja jousien päälle ja hyvin korottu





Tarviis siihen vaan saada iskareiden kiinnityspisteitä vähän muutettua kun ottavat vastaan ettei nouse ylemmäs.

Ja lisää puuhommia, ei viihtiny kantaa pöllejä tielle asti joten mennään mehtään





Seuraavaks sitten isompaa rengasta jos jostain löytys 8)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #25 : 04.05.2011, 17:05:33 »
Ja eteenhän voisit tehdä lossipalat etupalkin ja runkopalkkien väliin, ohjausakselia pystyy jatkamaan pooreista venyttämällä jonkun verran kun ottaa joka liitoksesta sentin. Sitten vaan koneenkorvien alle samanverran lossia, muuten menee tekniikkapaketin asento aika hassuks :P. Niin ja samat lossipalat tottakai ylälautasen ja korin väliin.

Tuota takalattiaa kannattaisi selkeästi vahvistaa, se alkuperänen levy ei meinaan kestä kauhean isoa kuormaa, pulttaa joku kakkosnelonen niitten taittopalojen pohjaan kii...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #26 : 04.05.2011, 17:23:43 »
Härski vehje ;D  O0
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #27 : 04.05.2011, 19:27:53 »
Ja eteenhän voisit tehdä lossipalat etupalkin ja runkopalkkien väliin, ohjausakselia pystyy jatkamaan pooreista venyttämällä jonkun verran kun ottaa joka liitoksesta sentin. Sitten vaan koneenkorvien alle samanverran lossia, muuten menee tekniikkapaketin asento aika hassuks :P. Niin ja samat lossipalat tottakai ylälautasen ja korin väliin.

Tuota takalattiaa kannattaisi selkeästi vahvistaa, se alkuperänen levy ei meinaan kestä kauhean isoa kuormaa, pulttaa joku kakkosnelonen niitten taittopalojen pohjaan kii...
No perhana sinähän sen sanoit, miettinykin että miten tuota sydeemiä sais tuolla etupäässä alaspäin mutta näinhän se tosiaan onnistuu.. Mietintään ehdottomasti!

Tuosta peräkontin pohjalevystä, taidan repiä koko lattian hevon kuuseen sieltä ja penkit (mitkä nyt ovat taitettuna) myös veke, saa painoa pois.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #28 : 04.05.2011, 21:01:14 »
Tee avolava siitä.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 745 B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi
« Vastaus #29 : 04.05.2011, 21:13:45 »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Samppasport  Futurez