Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 238305 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #15 : 18.02.2011, 11:09:29 »
Eiköhän se ole Valjojien / rangaistavan välinen asia.

Niin mutta sitten jos saat samanlaisen varoituksen kirjoititpa vaikka lauseen alun pienellä kirjaimella tai otat itsestäsi videokuvaa kun kopteri heiluu ja postaat sen kännipäissäs joka topiciin..

Toivotaan, ettei varoituksia tarvitse jaella  :hello:

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #16 : 18.02.2011, 11:35:40 »
No uskon että homma toimii hyvin. Ainakin minulla on pelkkää positiivista sanottavana. privana on tullut vastaus, kun olen selvitykseni antanut omasta töppäyksestäni. Tahallisia kun eivät ole olleet. ei sitä tällä iällä ja kokemuksella enää saa mitään kicksejä tahallisesta postaushäirinnästä.

Jatketaan samaan malliin :)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #17 : 18.02.2011, 12:19:32 »
Rauhallista täällä kyllä on näin valvojan näkökulmasta, siitä kiitos teille käyttäjille :)
Käytännössä valvonta on toistaiseksi ollut lähes ainoastaan aiheiden siirtoa oikeisiin osioihin, eli hommiini kuuluu siivoaminen ja paikkojen järjestäminen :)

Jotkut ovat voineet huomata, kun olen muokkaillut korjaamo-osiossa viestien otsikoita kuvaamaan itse viestiä paremmin, yleensä jätän maininnan otsikon muokkaamisesta itse viestiin.

Kuvitteellinen erkki esimerkki
Lainaus
APUA VOLVO RIKKI  (edit ->)  V70 2.4D tehot katoaa kiihdytyksessä

Otsikko muokattu kuvaavammaksi T: (Miksu)


Otsikoiden muokkaaminen siksi, että se mielestäni palvelee sekä aiheen aloittajaa, että tulevia haun käyttäjiä etsiessään ratkaisuja ongelmiinsa.

Kokeilin pari kertaa kirjoittaa aiheeseen uuden viestin, jossa kehoitin muokkaamaan otsikon kuvaavammaksi, mutta tämä ei tuntunut toimivan, joten oma ratkaisuni oli siis editoida viestiä.

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #18 : 18.02.2011, 13:01:20 »
Hienoa. kiitos muuten viime avuista :)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #19 : 18.02.2011, 18:12:51 »
Niin mutta sitten jos saat samanlaisen varoituksen kirjoititpa vaikka lauseen alun pienellä kirjaimella....

Tuskin täällä ainakaan on varoitusta tuosta annettu.

Poissa J-VP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #20 : 18.02.2011, 19:30:36 »
Jotkut ovat voineet huomata, kun olen muokkaillut korjaamo-osiossa viestien otsikoita kuvaamaan itse viestiä paremmin, yleensä jätän maininnan otsikon muokkaamisesta itse viestiin.

Otsikoiden muokkaaminen siksi, että se mielestäni palvelee sekä aiheen aloittajaa, että tulevia haun käyttäjiä etsiessään ratkaisuja ongelmiinsa.


Mun mielstä on hyvä asia että viitsitte noita viilata. Itse en viitsi välttämättä avata koko viestiketjua jos otsikko on poskellaan. Joskus taas oikein kunnolla vituralleen väännetty juttu herättää uteliaisuuden ja on pakko katsoa, mutta vastausvaihtoehdot jotka pyörii päässä, eivät ole jukaisukelpoista tavaraa vaan joku voisi ottaa keljuiluna  ;D


Väitän että tänne uudelle foorumille siirryttäessä monelle on tapahtunut asennemuutos, myös itselle. Huomaan kirjoittelusta että kommentit eivät ole niin kärkkäitä ja vääntö ei mene niin pitkälle. Muutama tyyppi jotka vanhalla puolella heitti "aina" jotakin v***uilua, tuntuu täällä kirjoittavan ihan asiaa ...tai tiedä sit että ymmärränkö tarinat täällä eri tavalla  :idiot2:  :)
S70 2,4 20V man 2000
Ex 960 II 2,5 man 1995

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #21 : 18.02.2011, 19:43:10 »
Väitän että tänne uudelle foorumille siirryttäessä monelle on tapahtunut asennemuutos, myös itselle. Huomaan kirjoittelusta että kommentit eivät ole niin kärkkäitä ja vääntö ei mene niin pitkälle. Muutama tyyppi jotka vanhalla puolella heitti "aina" jotakin v***uilua, tuntuu täällä kirjoittavan ihan asiaa ...tai tiedä sit että ymmärränkö tarinat täällä eri tavalla  :idiot2:  :)

Olen kyllä huomannut tismalleen saman. Ja muutosta on havaittavissa myös omassa korvien välissä.... :D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #22 : 18.02.2011, 19:48:43 »
Olen kyllä huomannut tismalleen saman. Ja muutosta on havaittavissa myös omassa korvien välissä.... :D
Moderointi on kyllä parempaa kuin siellä jossakin mutta Taavi hei, et sä kyllä oo muuttunu mihkään.   :pomo:

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #23 : 18.02.2011, 21:12:18 »
Moderointi on kyllä parempaa kuin siellä jossakin mutta Taavi hei, et sä kyllä oo muuttunu mihkään.   :pomo:

Taitaa moderoitsijoitakin kiinnostaa täällä työ enemmän kuin vanhassa paikassa, jossa ei saanut mitään tukea / palautetta työlleen.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #24 : 18.02.2011, 21:14:22 »
Taitaa moderoitsijoitakin kiinnostaa täällä työ enemmän kuin vanhassa paikassa, jossa ei saanut mitään tukea / palautetta työlleen.
Voi olla, ei ole kokemusta katsos.   :)

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #25 : 18.02.2011, 21:19:12 »
taavi, miksu ja juhau ovat asiallisia heppuja  O0

Poissa J-VP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #26 : 18.02.2011, 21:23:47 »
taavi, miksu ja juhau ovat asiallisia heppuja  O0

Tolla lauseella saa rötvätä yhden kerran enemmän  :2funny:


E: ...kuten me muutkin kehujat  ;)
« Viimeksi muokattu: 18.02.2011, 21:46:55 kirjoittanut J-VP »
S70 2,4 20V man 2000
Ex 960 II 2,5 man 1995

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #27 : 18.02.2011, 21:54:41 »
Tolla lauseella saa rötvätä yhden kerran enemmän  :2funny:


E: ...kuten me muutkin kehujat  ;)

tai sitten saan banaania kun jätin ison Peen listasta pois  :D

(joka oli osittain vahinko, ja osittain sen takia kun en peetun kanssa foorumilla ole tainnut vielä muutenkaan missään tekemisissä olla. niin mitäpä sitä turhaan kehumaan)  :)

Poissa J-VP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #28 : 18.02.2011, 22:00:33 »
tai sitten saan banaania kun jätin ison Peen listasta pois  :D

(joka oli osittain vahinko, ja osittain sen takia kun en peetun kanssa foorumilla ole tainnut vielä muutenkaan missään tekemisissä olla. niin mitäpä sitä turhaan kehumaan)  :)

Mikä munaus  ;D

En ole kyllä itsekään ollut paljoa tekemisissä koko kaartin kanssa täällä foorumilla, livemaailmassa en lainkaan (- Lankku). Olen vähän kuin "karrelle palanut enkeli"-biisissä se yksinäinen susi joka tarvitsee lauman ympärilleen  ;D
S70 2,4 20V man 2000
Ex 960 II 2,5 man 1995

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: Moderoinnin taso
« Vastaus #29 : 19.02.2011, 05:54:24 »
Mikä munaus  ;D

En ole kyllä itsekään ollut paljoa tekemisissä koko kaartin kanssa täällä foorumilla, livemaailmassa en lainkaan (- Lankku). Olen vähän kuin "karrelle palanut enkeli"-biisissä se yksinäinen susi joka tarvitsee lauman ympärilleen  ;D

No. Et nyt ole onneksi poliitikko, siinähän sitä laumaa tarvitaan jos haluaa jatkaa aktiivina ilman ennenaikaista suojavirkaa.;)
Ei se Paavokaan pärjää isoilla kengillä 54 ja mulla vain 47-48 ja minua haukutaan isokenkäiseksi ja sanotaan kaupoissa ettei meillä myydä lasten suksia. ???

ja eiköhän me kaikki varmasti tavata ihan livenäkin, eli elämässä, ettei"liven" tykönä, ennemmin tai myöhemmin. Silloin riittää varmaan juttua, että : " Ihan erilanen kun forumilla netissä tai mitä puhelimessa kuvittelin. ;)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

 

Futurez  Kulkukoira