Bemarin laatikkoon on stefat ja tulpat sun muut tilailtu, mutta laittelen nyt väliaikasesti M45 paikoilleen ja leimaan sillä.
Tonnikoppia kun ei ihan joka nurkalla ole niin hitsailin itse, ulkopuolelta hitsatessa koppa oli laatikon kanssa B20 koneen perässä pultattuna, kytkinakseli silmälaakerissa ja vielä tuki painamassa laatikkoa moottoriin päin. Laippa täytyy vielä oikoa ja tehdä työsylinterille vielä teline.
140-sarjan kardaani löytyi jemmasta niin tänään sorvasin pätkän pois välistä ja tigittelin kasaan, pienehkö heitto siihen jäi, mutta ajaessahan tuon huomaa jumputtaako, kuitenkin väliaikainen ratkaisu niin täytyy katsoa tasapainotanko edes tuota. Erikoisesti kun M45 laatikko oli pienellä kardaanin laipalla, mutta jemmasta löyty taasen M40 laatikko joka oli isolla laipalla, vaihdoin ne päikseen että sopi tuo 140-sarjalaisen isolaippanen kardaani.
Ostin jo 940 turbon kytkimen, mutta en muistanut että laatikko on harvalla boorituksella, joten joutuukin laittamaan pikkukytkimen, mennään siis katsastukseen vakio pikkukytkimellä, kai se sen aikaa kestää
Kardaanin tuki, laatikon kannake ja kepin siirtäjätanko vielä täytyy vielä tehdä. Myös tuon bemarin laatikon kanssa käytettävä kampiakselin jatkoholkki täytyisi saada pois, vetovasaran kanssa ei hievahdakkaan.