Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: rallikuski - 05.02.2013, 10:55:09
-
Terve!
Te jotka ootte asennellu jälkeenpäin noita lisä/taukolämmittimiä niin ootteko laittanu weban/eberin puskurin sisään kuskin puolelle vaiko akun alle?
Ja sitten polttoaineen otto, ootteko ottanut weban/eberin polttoainepumpulle "ryöstön" t-haaralla tankilta moottorin polttoainesuodattimelle tulevasta linjasta vaiko suoraan tankilta asti?
Tuli vaan mieleen että imeekö webaston pumppu moottorin polttoainesuodattimen kuivaksi jos ottaa tuolla t-haaralla sen polttoaineen...
-
Kaverilla on jälkeenpäin laitettu ja oli runkoaisan kyljessä, sisäpuolella. Sopii kyllä sinne orggispaikallekin eli puskurin sisäpuolelle. Naftalinja oli ryöstetty tulipellin kohdilla. Orggisasennuksessakin nafta teehaara tulipellin kohdilla.
-
Ota takilta suoraan polttoaine jos mahdollista eikä mitään t-haara virityksiä! Ei tule muuta kuin käynnistys ongelmia kun lämmitin vetää polttoaineputken tyhjäksi. Tämä varsinkin dieseleissä vikana jos tankissa ei ole erillistä siirtopumppua.
-
Asennuspaikanna hyvä se vasen etukulma, puskurin sisällä.
Polttoaine suoraan tankilta ... ja webaston/aberin polttoainepumppu auton alle. Sit vaan putki lämmittimelle.
Onko aut vai man ilmastointi ??