POE-100 on nyt vissiin sitten se korv49aava ja siis R-134 yhteensopiva kompressooriöljy jota sitten aineen vaihdon yhteydessä illmeisesti pitää laitella voiteluaineeksi. Mutta koska sinulla on tuo päivitys jo tehty niin oletettavasti siellä onkin tuo öljy jo mukana?
Nipat olisi kyllä hyvä vaihtaa niin olisi huoltopaikkoja enemmän saatavilla, noilla vanhanaikaisilla joutuu tuosiaan etsimään kylmälaitemiehen jolla on kalustoa laajemmin.
Paljon olen kuullut juttuja jonka mukaan pitää vaihdella o-renkaita, kumiputkia ja tiivisteitä tuollaisessa päivityksessä että aineet kestäisivät sisällä, onko sinulla historia tedossa miten tuo muutos on toteutettu?
Omassa kulkineessa käytettiin joskus muistaakseni Isceon-49 kylmäainetta kun haluttiin vältää tuota vuotoilmiötä joidenkin materiaalien vuoksi.