Carcom Oy  Ateho

940 vs 240 taka-akseli

  • 4 Vastauksia
  • 2004 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Toonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 111
940 vs 240 taka-akseli
« : 06.08.2018, 17:24:14 »
Elikkä projektin elintenluovuttajana 940 b230fk, mutta taka akseli on liian leveä.  Tarvitsen siis 240 taka-akselin joka olisi sisällöltään samanlainen kuin tuo 940 koska nopeustieto tulee jatkossakin perästä.

Osaako joku sanoa suoraan mistä kävisi suoraan?

Alla kuvia nykyisestä perästä.






Kadett c/b230fk

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 940 vs 240 taka-akseli
« Vastaus #1 : 06.08.2018, 23:00:36 »
Tulikohan tuo tiheämpi hammaskehä 240:een vasta -92 eli luovuttajia ei kovin paljoa ole. Mutta 1031 akseliin voit siirtää tuosta perästä tarvittavat osat. Jos välitys on 240 akselissa sopiva, niin siirrät pelkästään tasauspyörästön anturikehineen sekä perän kopan. Jos ei ole väliä onko kehässä 12 hammasta, niin silloin voi käyttää suoraan vm. -86 ja uudemman akselia.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Toonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 111
Vs: 940 vs 240 taka-akseli
« Vastaus #2 : 07.08.2018, 07:52:11 »
Meneekö lh 2.4 sekaisin jos anturikehän hammas luku on eri?

Nopeustieto tulee jatkossa GPS:llä joten perän ei tarvitsisi edes näyttää oikeaa kunhan ei sekoita moottorin käyntiä.
Kadett c/b230fk

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 vs 240 taka-akseli
« Vastaus #3 : 07.08.2018, 07:56:44 »
 Lh:ta kiinnostaa tieto liikkuu / ei liiku joten onnistuu.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Toonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 111
Vs: 940 vs 240 taka-akseli
« Vastaus #4 : 07.08.2018, 08:17:45 »
Lh:ta kiinnostaa tieto liikkuu / ei liiku joten onnistuu.

Hieno juttu!
Kadett c/b230fk

 

Autoracing  KL-varaosat