Ite toki ottaisin suoraa hatun pöydälle huollettavaks samalla.
Jos aiot pidemmäksi aikaa käyttöauton, ja korjaus"intoa" riittää.
Kutoseen väittäisin kansirempan olevan yhtä helppo kuin vinokoneeseen..tai jopa helpompi joissain tapauksissa.
Toki taitaa olla todennäköisempää että kutosesta lähtee pakosarjan mutterit helpommin/ehjänä irti...kun muistaakseni kuparia alunperin ne mutterit?
Nuo patentit ei kyllä hyvää ennustetta anna yleensä.
Vastaavanlaista nähnyt, ja kyllä oli jakoa myöten miten sattuu kasattu.
Ja mm. huohottimelta puuttui kokonaan tiivisteet -> vuoti aika reippaasti öljyä
Kannattaa siirtää ne lämppärinkennolle menevät letkut yms kunnolla pois tieltä sieltä koneen takapuolelta.
Alkaa jopa näkemään.
Imusarjan irroitus auttaa myös paljon (n. 5-10min homma jos kumityynyn mutteri puuttuu tai lähtee helposti irti)