Joten tiedä häntä mikä nyt enää vaivaa...
Ja uutta ongelmaa pukkaa: kylmäkäynnistyksessä käy normaalisti noin 30 sek sit tippuu tyhjäkäynti noin 500:aan ja käy siis aika kehnosti. Kunhan lämmennyt niin normaalisti. Jos taas ollut lohkolämmitin päällä niin ei ole ongelmia. Epäilen ruiskun lämpötila-anturia...? Ja seuraava ongelma: kuskin persuuken alla oleva ruiskupumppu surisee alle 1/4 tankillisen. Aiemmin samaa ongelmaa ja saanut tietää ja kuullut että tankin sisäinen siirtopumppu ois sökö. No, se on nyt vaihdettu ja surina jatkuu ajoittain alle 1/4 tankillisella. Hmm... pitänee vaihtaa myös ruiskupumppu? Vai horisko ilmaa jostain, en usko.
Alka olla kaikki vaihdettu
Ja tähän todettakoon siis että autoon tehty seuraavaa (kaiken aiemman mainut lisäksi): kansi muutama vuos sitten, automaattilaatikko ollut auki ja tiivisteitä vaihdettu, samoin vaihteistoöljyt ja suodatin, vaihteenvalitsijan puslat/kiinnitykset, kardaanin tukikumi ja laakeri, peräöljyt, pyöränlaakerit, käsijarruvaijeri, syyläri, jarrupalat, hihnat, pakoputki, massailtu, töötti, tuulilasi, kaikki sytytyksen osat, venttiilin välykset säädetty, öljyt vaihdettu 5000km välein... ja viel jotain
Kiitos ja kummarrus kommenteista ja vinkeistä!