Kulkukoira  Proturbo

Outo pissapojan toiminta

  • 2 Vastauksia
  • 708 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa t4power

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 230
  • www.vrcf.fi
Outo pissapojan toiminta
« : 13.12.2021, 20:23:57 »
Mikähän on vikana mun autossa V60 D5 -15 kun pissapoika alkanu toimimaan sillä lailla että esim yön seisonnan jälkeen kun lähtee ja vetää pussapojan viiksestä kestää hetken ennenkun heittää nestettä lasille? Ikään kuin paine puuttuisi. Pyyhkii hetken kuivana lasia ennen kuin ruikkaa nestettä.

Toisen kerran kun vetää niin sitten roiskii välittömästi. Ennen toiminut tuolla tavalla jo ekasta vetäisystä  :idiot2:

Paikalla jak900

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2245
  • www.vrcf.fi
Vs: Outo pissapojan toiminta
« Vastaus #1 : 13.12.2021, 22:42:06 »
Ilmeisesti päästä letkut tyhjenemään. Vuoto jossain lekussa, takaiskuventtiili jos sellainen erikseen tai moottorissa, nuo nyt ensimmäiseksi tulisi mieleen.

Poissa juho82

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • www.vrcf.fi
Vs: Outo pissapojan toiminta
« Vastaus #2 : 13.12.2021, 23:05:22 »
Mikähän on vikana mun autossa V60 D5 -15 kun pissapoika alkanu toimimaan sillä lailla että esim yön seisonnan jälkeen kun lähtee ja vetää pussapojan viiksestä kestää hetken ennenkun heittää nestettä lasille? Ikään kuin paine puuttuisi. Pyyhkii hetken kuivana lasia ennen kuin ruikkaa nestettä.

Toisen kerran kun vetää niin sitten roiskii välittömästi. Ennen toiminut tuolla tavalla jo ekasta vetäisystä  :idiot2:

Mulla oli V50 sama ongelma. Hain sillo jo uuden takaiskuventtiilin varaosaliikkeestä, mut korjaantu sillee et otin tulevan letkun irti ja suhautin kompuralla ilmaa sinne. Jossain oli kakkelia ja sillai korjaantu. Ei oireillut sen jälkee

 

Kulkukoira  Proturbo