Moro!
Volvo v50 2.0 d vm.2006 ruiskusuuttimista! Autolla ajettu vajaa 300.000km. Käynnistyminen ilman lämmitystä heikkoa heti kun lämpötila laskee nollan seutuvilla ja alle sen.
Hehkut uudet, ei ollu vaikutusta entisiin verrattuna.Yksi ruiskutussuutin uusittu noin vuosi sitten. Nyt mittasin paluuvuodon suuttimista metrisillä kirkkailla letkuilla, näytti siltä että siitä uudesta suuttimesta tuli paluuvuotoa ja 3 muusta ei juuri lainkaan, sen suuttimen letkuun tuli noin puolen metrin matkalle polttoainetta kun muista ei lähes ollenkaan, muuten auto toimii ihan hyvin muuten, tosin kitkerää hajua havaittavissa pakokaasussa. Sanokaapa asiantuntijat, onko tämä merkki siitä että nuo 3 suutinta vuotavat sylinteriin päin ja pitäis uusia?