Kuuntelen mielelläni, jos sinulla on tarkempaa omakohtaista kokemusta.
AW30 osalta voin kuitenkin sanoa aika varmaksi, että speksi pitää paikkansa. Volvo ja monet monet muut käyttävät normiversiota tästä lootasta, jolle pätee 450 Nm. Sitten on erikseen Suprat ja pelit ja pensselit, joissa saattaa olla lisälevy kitkapakassa. On kuitenkin myös huomioitava, että Volvon ja Lexuksen käyttämissä versioissa on tuotoltaan tehokkaampi öljypumppu ja korkeampi linjapaine vakiona.
500nm ei tuota 960 AW30-40 askille ongelmaa pienellä shift kitillä. Ei nostata lämpöjä, eikä ole moksikaan kahden vaihteen burniksista. Tein kaikkeni rikkoakseni sen (öljypumppuhan siinä huusi alusta asti) jottai saisi vähän dataa miten kestää tuleville...
Supran ykkösessä ja kakkosessa taisi olla lisälevy, joka tapauksessa niissä myöskin eri venttiilipöytä ja ne luistavat shift kitillä tai ilman yleensä 600nm kohdalla.
Aika lähelle toisiinsa askit kuitenkin yleisesti on pieniä muutoksia pakka tai venttiilipöytä muutoksia lukuunottamatta.
Kukaan valmistaja lähde tekemään 450nm askia 150nm autoon tai 600nm autoon.
Tinakoneissa uusi ecu mahdollisti vain sähköisen askin (turhaa päivittää vinokonetta eculla elinkaaren lopussa) ja Aw30 ollut varmasti halvin/järkevin vaihtoehto. Tai liekkö pakollinen jos jotain sopimuksia Aisinin kanssa tehty.