Kaikki Helat ja puslat ensimmäiseksi keulasta, samoten koiranluut, sitten jakopäänremmi ja että vuotaako öljypumpun stefa , sitten jarrut.ja Vetonivelet. ruostetta näistä ei löydy. Jos automaatti , askin öljyt ! siinäpä ne kalleimmat, eiku tärkeimmät...
Edit: vielä sen verran että , hukkaako virtaa jos on parkissa pari päivää putkeen.....
Ok! No eipä näissä sitten mitään eksoottista löydy. Automaatti jätetään ostamatta. Manuaalilla mennään.
Vaikea kyllä todeta tuota virran hukkaamista ostotilanteessa.
Niin ja vaikka nämä ovat tosi immuuneja ruosteelle, kannattaa silti pari paikkaa tsekata ihan vaan varmuuden vuoksi: 1. Takaluukku 2. Takakaaret.
Jep! Hyvä huomio!
Nettiautossa on edullisia V70 myynnissä.
Kannattaako haaveilla hinnaston alkupään malleista?
Tarkoituksena ostaa kuitenkin alle 300tkm ajettu.
Kuinka pitkäikäisiä nämä koneet on?