Na nih!
Kolme pakovenaa ja yksi imu on jatkuvastiauki-asennossa kannen olessa pöydällä. Männissä ei kuiten jälkiä. Tämä yksilö näyttää imevän öljyä yläkautta, joten taitaa olla iha hyvä, kun tulee varrentiivisteet samalla uusittua. Onhan tuo pyörinyt jo 290 tkm.
250 tkm:n kohdalla, kun jakohihnan vaihdoin, oli vesipumppu ihan ok. Nyt kaput. Oppia tulee. Ei ihme, että korjaamot vaihtavat myös pumpun jokaisen 100 tkm:n jälkeen. Parempi ja havempi pelata varman päälle.
Sylinterit ovat hyväkuntoiset. Hoonausjäljet näkyvillä. Kannentiiviste hyväkuntoinen.
Saako noita nokka-akselien takapään "stefoja" ( virranjakajapääty) muualta kuin volvolta?
Nokka-akselien hamppirattaat näyttävät oelvan soikeilla rei`illä, eli voidaan säätää jonkin verran? Mikä idea noissa? Miten säädetään?
Eikä se päälikansi ollu kovin lujassa liimoissaan.
Jokseenkin helppo ja yksinkertainen oli purkaa.
Voiko kannenpultit käyttää uudelleen? Ovat normi 14 mm:n kannalla ja olivat jokseenkin tiukassa.
Lisää ohjeita kaipaan, ettei tule oppi kantapään kautta...
Kiitos tähänastisista!