Kulkukoira  Proturbo

850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..

  • 7 Vastauksia
  • 2173 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« : 17.08.2012, 06:05:49 »
Se kuka tietää mikä tämä on saa 10-pistettä. :o
Se oli öljyn imutorven(vai mikä se onkaan) päässä kiinni.



Paljonko mahtaa maksaa kiertokangen ruuvit? on nähtävästi venyvää tavaraa...
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #1 : 17.08.2012, 08:34:08 »
Se oli öljyn imutorven(vai mikä se onkaan) päässä kiinni.
Mittasuhteet ei oikeen kuvassa näy mutta olisko jonkun stefan jämä?
Toisena tuli mieleen öljykannusta se kaularengas, ei vaan taitais helpolla kulkeutua alakertaan...en tiä.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #2 : 19.08.2012, 15:33:31 »
Toisena tuli mieleen öljykannusta se kaularengas, ei vaan taitais helpolla kulkeutua alakertaan...en tiä.

Tämä oli oikea vastaus, en kyllä osannut arvata että tällainen tulisi vastaan siellä.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #3 : 19.08.2012, 15:45:37 »
Joo, noitten kanssa saa olla tarkkana. Täytyy aina kokeilla korkkauksen jälkeen irtooko se siitä ennen kuin kaataa...

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #4 : 21.08.2012, 17:39:57 »
Aikasemmin kysyin että paljonko ne kiertokangen ruuvit maksaa, mutta nyt kun minulla on ne niin kuinka piukkaan ne laitetaan?
Onko jotain Nm lukemaa jollain tiedossa?
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Nercs

  • Vieras
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #5 : 21.08.2012, 18:08:45 »
Eikös se ole vakio vaihe 1 20 Nm ja vaihde 2 90 astetta eli astelevy käyttöön.Varmaakin joku varmistaa tämän .Mutta pultit tai mutterit on uusia ja laita kevyt öljy niin kiristyy tasaisesti

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #6 : 21.08.2012, 18:28:21 »
Eikös se ole vakio vaihe 1 20 Nm ja vaihde 2 90 astetta eli astelevy käyttöön.Varmaakin joku varmistaa tämän .Mutta pultit tai mutterit on uusia ja laita kevyt öljy niin kiristyy tasaisesti
Näin.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: 850 2.5 20V availua ja ihmettelyä..
« Vastaus #7 : 21.08.2012, 18:29:47 »
kiitos nopeasta vastauksesta, nyt pääsen takaisin jatkamaan moottorin kasaamista. -H-
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

Samppasport  Futurez