Kulkukoira  Proturbo

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1333 Vastauksia
  • 670917 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HulluJaYlpee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 243
Ei saa sitten katua kun paljaalla menään ja sattuu vahinko :- )

Joskus suojakumi voi auttaa

On mulla sellanen lompakkokuori tohon mutta samantien puhelimen koko muuttuu REIPPAASTI..  ja hankala ährätä roikan nokkaan tota luuria silloin.

Pitäs (Sitten ku on taas rahaa) ostaa sellanen magneettikiinnitteinen laturi.. Tai jos joku halua niin saa vaikka antaa sellaisen mulle =P

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Ei maksa paljoa kun tilaa esim www.wish.com:ista
Ite oon hommannu sen laturipiuhan sekä telakan tuolta
Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Poissa Riikka

  • Rva. Valvoja
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1660
  • www.vrcf.fi
Hei, olen urpå ton Sony Z2 näppäimistön kanssa. :D
Siinä on siis sellainen ominaisuus(?) josta en pääse jyvälle. Kun kirjoitan viestiä ja tulee kirjoitusvirhe, pyyhkiessä sanaa saattaa yhtäkkiä sana hypätä kokonaisena siihen kursorin eteen.. Eli siis vaikka kirjoittaessa "kirjoittaessa" ja pyyhkiessä sitä, saattaa sanasta tulla "kirjkirjoittaessa" ilman että mielestäni kosken mihinkään tai teen mitään väärin.  :D Ja sit pitää siirtää osoitin sinne sanan loppuun ja uudestaan pyyhkiä se, ja siltikin se saattaa tapahtua uudestaan  >:( Ennakoiva on pois päältä, mutta ehdotukset sallittuja. Hiukkasen ärsyttää..  :D
« Viimeksi muokattu: 03.07.2015, 18:33:34 kirjoittanut Riikka »
240 B200F -89 240 B230E -86 V70I TDI -98 "Rousku" V50 2.0D -05 "P*rkele" 240 B230F -90 "Jaakko"  V70 D3 -11 "Grace"

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Hei, olen urpå ton Sony Z2 näppäimistön kanssa. :D
Siinä on siis sellainen ominaisuus(?) josta en pääse jyvälle. Kun kirjoitan viestiä ja tulee kirjoitusvirhe, pyyhkiessä sanaa saattaa yhtäkkiä sana hypätä kokonaisena siihen kursorin eteen.. Eli siis vaikka kirjoittaessa "kirjoittaessa", saattaa sanasta tulla "kirjkirjoittaessa" ilman että mielestäni kosken mihinkään tai teen mitään väärin.  :D Ennakoiva on pois päältä, mutta ehdotukset sallittuja. Hiukkasen ärsyttää..  :D
Ominaisuus. Opettele elämään sen kanssa. :P
Jäitä housuun!

Poissa Riikka

  • Rva. Valvoja
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1660
  • www.vrcf.fi
Ominaisuus. Opettele elämään sen kanssa. :P
Miksei se tapahdu joka kerta? Ja mitä hyötyä sillä haetaan, ts. mikä on ominaisuuden pointti?  :D
240 B200F -89 240 B230E -86 V70I TDI -98 "Rousku" V50 2.0D -05 "P*rkele" 240 B230F -90 "Jaakko"  V70 D3 -11 "Grace"

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Miksei se tapahdu joka kerta? Ja mitä hyötyä sillä haetaan?  :D
Sen kun tietäs. Nexus 5 tekee samaa, ei jaksa vaivata päätään tästä aiheesta.
Jäitä housuun!

Poissa Stobe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • S60 D5 -08
Miksei se tapahdu joka kerta? Ja mitä hyötyä sillä haetaan, ts. mikä on ominaisuuden pointti?  :D

Kokeile jollain toisella näppäimistöllä? Itse olen tykästynyt eniten Touchpal nimiseen sovellukseen.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Nyt luin vasta keskustelua, tuo z3+ kyllä hyppäs silmille, kuin eilen noita katselin ja alkoi kiinnostamaan tosissaan, pitää laittaa harkintaan

Poissa HulluJaYlpee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 243
MATTAFAKKAR!!!

Kunhan kesälomareissut on tehty niin xperia lähtee huoltoon.. Tuli postissa Magneettinenlaturi niin puhelimesta se magneettilaturin paikka lähti pois..

Se siitä vesitiiviistä.

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
On mulla sellanen lompakkokuori tohon mutta samantien puhelimen koko muuttuu REIPPAASTI..  ja hankala ährätä roikan nokkaan tota luuria silloin.

Pitäs (Sitten ku on taas rahaa) ostaa sellanen magneettikiinnitteinen laturi.. Tai jos joku halua niin saa vaikka antaa sellaisen mulle =P
Minulla on Z3 compact,ja olen sitä mieltä että ilman tälläistä: Magneettinen latauspää,lataukseen laitto on tuskaa. On tuo latausluukun availu sen verran hanurista.   Hyvä luuri, tykkään.

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Iphone 7 odotellessa...

Iphone 4 toimii edelleen vaikka alkaa olemaan jo hylly kamaa, miten Androidilla menee ?  ;D
Seiskaa itekki "jo" oottelen, kutonen on ollu viimesyksystä  ;D
Vanha sotaratsu 4 jonka ostin 2010 on autossa musiikkisoittimena ja pelittää ihan täysillä edelleen  :pomo:

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Kohta 3 viikkoa menty S6 edgellä. Tyytyväinen kaikinpuolin. Sumsangin oman suojankuoren ostin ja toi langaton lataus ihan uskomattoman kätevä. Akku kestää ominaisuuksiin verraten tosi hyvin.
Onhan tuo kallis mutta jos menee sen +2 vuotta hyvin niin kuin S1 aikanaan niin hyvin käytettä raha mun mielestä.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Eihän suojakuori ole kannellinen ?
Osa Samsungin omia läpällisiä kuoria naarmuttaa puhelinta.

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Eihän suojakuori ole kannellinen ?
Osa Samsungin omia läpällisiä kuoria naarmuttaa puhelinta.

Ei ole. Kuulin tosta naarmuuntumisesta jo ennen kuin puhelimen hankin. Tää suojaa vaan takakannen ja kulmat.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine

Ei ole. Kuulin tosta naarmuuntumisesta jo ennen kuin puhelimen hankin. Tää suojaa vaan takakannen ja kulmat.
Jees, hyvä homma sitten.

 

Samppasport  Futurez