Proturbo  Autodiagnoosi

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1333 Vastauksia
  • 671130 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1125 : 14.07.2017, 23:02:11 »
Eksä jonkun luurin jo tilannu  ???
Meni jo eteenpäin, niin nyt tuli hoppu :D
No kun halvalla sai.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1126 : 15.07.2017, 13:23:13 »
Vittuperkelesaatana, pitäis tekstarit saada talteen, mutta kun saan luotua backup-tiedoston niin sen koko on 0kb :idiot2:
No kun halvalla sai.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1127 : 16.07.2017, 23:56:08 »
Odottaako ketään uusia Nokioita? Itse aika paljon ja suuri mahdollisuus, että seuraava luuri pitkästä aikaa olisi paluu tuttuun merkkiin. Joo, eihän se toki enää samaa Salon rautaa ole. Viimeksi ostin uuden suomalaisen luurin 2008 (N82, löytyy yhä), joten onhan siitä jo tovi vierähtänyt. Päätin, että en ikinä koske WP:een ja se on pitänyt. Nythän koko homma ilmeisesti unohdettiin ja hyvä vaan...

Hommasinhan minä toki N9:n pari vuotta sitten mutta ei ole koskaan ollut käyttiksenä, oli vaan pakko saada itselle.

Nokia 6 kiinnostaa vähän mutta voisi odotella myös tehokkaampien mallien saapumista. Samsung S4 ollut käytössä kolmisen vuotta ja alkanut tekemään mieli uudempaa.
a car you can believe in

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2904
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1128 : 19.07.2017, 01:55:20 »
Tulipa jälleen ostettua uusi luuri. Samsung Galaxy S8+, 900€ puhelimesta, voi morjens. ??? Näyttö on kyllä tuossa laitteessa aivan luokattoman huikea suorastaan, ilo katsella sisältöä tuolta. Laatuvaikutelma on kanssa ihan onnistunut. Saas nähdä miten elämä tuon luurin kanssa alkaa. Vanhan luurin ajattelin valjastaa Volvoon "dashcamiksi" kuvaamaan. :)

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1129 : 19.07.2017, 08:01:34 »
Tulipa jälleen ostettua uusi luuri. Samsung Galaxy S8+, 900€ puhelimesta, voi morjens. ??? Näyttö on kyllä tuossa laitteessa aivan luokattoman huikea suorastaan, ilo katsella sisältöä tuolta. Laatuvaikutelma on kanssa ihan onnistunut. Saas nähdä miten elämä tuon luurin kanssa alkaa. Vanhan luurin ajattelin valjastaa Volvoon "dashcamiksi" kuvaamaan. :)
Olikos tuo 6,2" näyttö? En muista oliko perus S8 mitä liikkeessä hypistelin S7 Edgen kanssa, niin 8:ssa tuo näyttö oli jotenkin "puikulamainen". Omasta mielestä pituutta leveyteen nähden liikaa. Tai sitten vain hämäsi, kun näyttö oli lähes alas astin.
Hienoja tuotteita on :)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13539
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1130 : 19.07.2017, 12:43:36 »
Odottaako ketään uusia Nokioita? Itse aika paljon ja suuri mahdollisuus, että seuraava luuri pitkästä aikaa olisi paluu tuttuun merkkiin. Joo, eihän se toki enää samaa Salon rautaa ole. Viimeksi ostin uuden suomalaisen luurin 2008 (N82, löytyy yhä), joten onhan siitä jo tovi vierähtänyt. Päätin, että en ikinä koske WP:een ja se on pitänyt. Nythän koko homma ilmeisesti unohdettiin ja hyvä vaan...

Hommasinhan minä toki N9:n pari vuotta sitten mutta ei ole koskaan ollut käyttiksenä, oli vaan pakko saada itselle.

Nokia 6 kiinnostaa vähän mutta voisi odotella myös tehokkaampien mallien saapumista. Samsung S4 ollut käytössä kolmisen vuotta ja alkanut tekemään mieli uudempaa.
Tuossa on kaks 6 mulla pöydällä, hemmetin hyvän tuntusia puhelimia, käyttökokemusta ei ole kun pitäs tilit luoda luuriin jos meinais kokeilla, ovat menossa käyttäjille etteenpäin niin päässy vaan hypisteleen. Androidi vaan vähän arveluttaa kun en oo koskaan päässy sinuiks sen kanssa, WP10 on kyllä parasta mitä on en tajua miksi kaikki valittaa siitä...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2904
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1131 : 19.07.2017, 17:08:16 »
Olikos tuo 6,2" näyttö? En muista oliko perus S8 mitä liikkeessä hypistelin S7 Edgen kanssa, niin 8:ssa tuo näyttö oli jotenkin "puikulamainen". Omasta mielestä pituutta leveyteen nähden liikaa. Tai sitten vain hämäsi, kun näyttö oli lähes alas astin.
Hienoja tuotteita on :)
Juurikin tuo 6.2" näyttö tässä plus mallissa. Onhan tuo näyttö aika pitkulamainen, mutta se on mielestäni vain hyvä asia, että näyttöä ei ole lähdetty venyttämään leveys-suunnassa, niin tuota vielä pystyy jotenkin käyttämään yhdellä kädellä, vaikka pienet kädet omistankin.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1132 : 19.07.2017, 17:34:58 »
Tuossa on kaks 6 mulla pöydällä, hemmetin hyvän tuntusia puhelimia, käyttökokemusta ei ole kun pitäs tilit luoda luuriin jos meinais kokeilla, ovat menossa käyttäjille etteenpäin niin päässy vaan hypisteleen. Androidi vaan vähän arveluttaa kun en oo koskaan päässy sinuiks sen kanssa, WP10 on kyllä parasta mitä on en tajua miksi kaikki valittaa siitä...
Minä en valita. Itse menisin vielä WP:llä, jos sitä ei alettaisi kuoppaamaan. Antero maailmaan en viitsinyt lähteä, joten liityin "ylivertaiseen" Applen maailmaan. Kaikki mitkä oli esim WP aluksi heikkouksia, niin tässä niihin törmätessä ovatkin vahvuuksia  ;D
Oman soittoäänen liittäminen puhelimeen on varsin haasteellinen projekti. Tosin miksi kukaan haluaa edes iPhoneen omaa soittoääntä, kun valmiit äänet ovat täydelliset....
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1133 : 21.07.2017, 10:46:50 »
Kaveri osti oneplus 5:sen ja vakavasti harkitsen sen tilaamista. Johan tää Microsoft Lumia 950 on melkein maksettu :D.

Ainakin liittymälle on tehtävä jotain. 3päivän aikana olen puhunut 450minuuttia 1200min paketista. Edellinen lasku oli 50€ kun meni vähän paketti yli :D.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1134 : 21.07.2017, 11:56:26 »
Taitaa olla niin, että allekirjoittaneen on fiksumpi hommata se 30e nokia tms. jossa on bluetooth ja sähköposti. Erikseen sitten ostaa kamera.

Eilen tippu sony xperia Z5 asfaltille. Takalasi tuhannen paskana ja runko mutkalla. Nämä on tämmösia saippuapalasia, kun on sileät, kuivat ja tunnottomat sormenpään...

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1135 : 21.07.2017, 12:01:28 »
Tää BV6000 on kunnon tankki  ;) ei mee ihan heti rikki mut onhan tää painava  :idiot2:

Osaako kukaan sanoa pystyykö sellaselle ongelmalle tekemään mitään kun nordean tunnuslukusovellus väittää että tää ois rootattu vaikkei ole eikä suostu toimimaan?

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1136 : 21.07.2017, 14:07:53 »
Tää BV6000 on kunnon tankki  ;) ei mee ihan heti rikki mut onhan tää painava  :idiot2:

Osaako kukaan sanoa pystyykö sellaselle ongelmalle tekemään mitään kun nordean tunnuslukusovellus väittää että tää ois rootattu vaikkei ole eikä suostu toimimaan?
Lie millainen kamera tossa BV6000:ssa? Se on yksi kriteeri, minka takia minulla on näitä öljyttyjä lankunpätkiä...

Nordeasta en muuta osaa sanoa, kuin että on buginen. Vaihdoin itse pankkia juuri siitä syystä, kun mikään ei tuntunut toimivan tuon "uudistuksen" jälkeen.

Ja eilen oli nordean sivuilla joku häiriötiedote...?

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1137 : 21.07.2017, 16:05:42 »
Aivan kelpo minusta. En muista pixareita ulkoa, löytynee netistä, mutta ainakin aivan vastaavia kuvia ottaa kun S5:n kamera mitä nyt olen ehtinyt kokeilla lähinnä projektikuvia ottaen kaverin prätkän moottorin sisuksista. Valokenno tuntuis paremmalta kun sampassa, ei ainakaan oo ihan niin allerginen hämärälle. Käyttis paljolti samanlainen mutta selvästi suunnattu käytettäväksi meluisissa/ muuten haastavissa olosuhteissa koska mm soittoäänet ja kuulokkeen saa vähän HELVETON kovalle ja ainakin vaimon mukaan melunsuodatus toimii paremmin kun sampassa.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2017, 16:10:50 kirjoittanut Mattson »

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13539
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1138 : 21.07.2017, 18:23:37 »
Minä en valita. Itse menisin vielä WP:llä, jos sitä ei alettaisi kuoppaamaan. Antero maailmaan en viitsinyt lähteä, joten liityin "ylivertaiseen" Applen maailmaan. Kaikki mitkä oli esim WP aluksi heikkouksia, niin tässä niihin törmätessä ovatkin vahvuuksia  ;D
Oman soittoäänen liittäminen puhelimeen on varsin haasteellinen projekti. Tosin miksi kukaan haluaa edes iPhoneen omaa soittoääntä, kun valmiit äänet ovat täydelliset....
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

olen nyt ottanut käyttöön 5 iPuhelinta töissä ja tähän viidentein onnistuin liittämään firman sähköpostin suoraan sähköposti ohjelmaan ilman outlook for ipuhelin sovellusta...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic
« Vastaus #1139 : 22.07.2017, 17:47:29 »
Kaveri osti oneplus 5:sen ja vakavasti harkitsen sen tilaamista. Johan tää Microsoft Lumia 950 on melkein maksettu :D.

Ainakin liittymälle on tehtävä jotain. 3päivän aikana olen puhunut 450minuuttia 1200min paketista. Edellinen lasku oli 50€ kun meni vähän paketti yli :D.
Oneplus 5 kädessä ja liittymä päivitetty Telia XL:ään
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy