Siellä käämillä on vastus tai diodi estämässä jännitepiikkien syntymistä/pääsemistä moottorinohjausyksikölle, kytkentäkaavion mukaan näyttäisi siltä, että tuo pieni pinni, se on on kytketty releen kärkeen vastuksen kautta, eli kun rele vetää ja ohjaa jännitteen hehkuille, myös tuolle navalle tulee jännite, tuo vastus + ohjainlaitteen sisällä oleva vastus aiheuttaa vastusten väliin tietyn jännitteen, joka mitataan ohjainlaitteessa ja voidaan todeta releen vetäneen, sekä laskea kärjen jälkeen oleva jännite (tämä oli vain oma arvaus kytkentäkaavion perusteella, ehkä vida:sta voisi selvitä vähän varmemmin)
Eli kyseinen karva olisi juuri se, mitä ohjainlaite käyttää toiminnan toteamiseen.
Tulipas tuo ylläoleva hieman yheen pötköön kirjoitettua, mutta eihän siinä oikein yhtä lausetta enempää ookkaan