RallyBaron  Samppasport

Autonpesukoneet pk-seudulla (halvat, hyvät tai vältettävät)

  • 8 Vastauksia
  • 7063 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Missäs löytyy pääkaupungin / pääkaupunkiseudun parhaat ja vältettävimmät pesukoneet?

itse olen satunnaisesti käyttänyt Konalan Autonpesu-centerissä. Lähinnä siksi että vieressä on ne painepesurit, joilla saa suurimmat hiekat/jäät puhallettua pois. Jos se nyt enää pelastaa harjojen naarmuttamiselta. Kuuluu sarjaan halpa, oliko 14 e / pesu.

Muita tulee käytettyä satunnaisen epäsäännöllisesti.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3470
Missäs löytyy pääkaupungin / pääkaupunkiseudun parhaat ja vältettävimmät pesukoneet?

itse olen satunnaisesti käyttänyt Konalan Autonpesu-centerissä. Lähinnä siksi että vieressä on ne painepesurit, joilla saa suurimmat hiekat/jäät puhallettua pois. Jos se nyt enää pelastaa harjojen naarmuttamiselta. Kuuluu sarjaan halpa, oliko 14 e / pesu.

Muita tulee käytettyä satunnaisen epäsäännöllisesti.
Samassa olen minäkin käyttänyt, omistaja on faijan vanhoja (puoli)tuttuja ja edellinen toimipaikka oli Tapiolassa. Tosiaan halpa verrattuna normihuoltiksien pesuihin, itse olen harrastanut niitä kahden kerran perus -tai paraspesuja. Lopputuloskin parempi kuin noissa huoltamoiden koneissa.
Plussaa myös se että pesukatu vetää todella ripeästi, ei tarvitse pelästyä vaikka jonoakin olisi.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Harjapesua en tue enkä käytä. Talvisin kun ei aina kotioloissa pääse käsin pesemään käyn pääosin Autopesu-Center Herttoniemessä itsepalvelupesussa. On hinnaltaan jne parempi kuin huoltoasemapesut. Tosin yleensä käytän ainakin osittain omia aineita.
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Itse käyn Kyläsaaressa Jetwash itsepalvelupesussa. Maksaa euron minuutti ja kymmenisen euroa menee yhdellä pesukerralla.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Noista kahdesta edellisestä kumpikaan ei ole pesukoneita - kerätkää noi itsepesupaikat jonnekkin kuvaavasti otsikoituun topikkiin, niin ne löytyy muillekkin... Vai oliko sellainen jo?

Poissa Kaide

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 349
Espoon Suomenojan Neste , uusi kone mutta äärettömän hidas , mutta tekee hyvää jälkeä. Kallis. Tarjouksia kylkiäisinä , esim kahvipaketti kalleimman pesun ostajalle. Samassa kompleksissa kaksi uutta itsepalvelu pesupaikkaa , 15 eurolla saa jo auton pestyä ja kuivattua puhaltimella. Paikka on viikonloppu iltaisin bemarikuskien suosiossa , esim. todistin viime lauantai iltana kun avo bemarissa oli jannut ilman paitaa pesujonossa katto alhaalla( huom -3´C)  :D

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Olarin Bilian katu tekee hyvää jälkeä, samoin Martinlaakson Hesburgerin yhteydessä oleva piiiitkä katu.
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5112
  • Volvo taka ja etuvetoisena

Olarin Bilian katu tekee hyvää jälkeä


 O0
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa Outzei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 34
  • www.vrcf.fi
Vapaalan Nesteellä olen käyttänyt aikaisempia autoja. Jälki on ollut todella hyvää.
Pesunnimi tais olla kiiltopesu.

Työkaveri käytti siellä vanhaa haalistunutta punaista pösöä, jälki oli todella hyvää.
Muutama kysyikin siltä oliko se maalauttanut auton uudelleen. :D


Nykyisin käytän Helsinginautopesussa pasilassa, käsinpesu 25€
volvo s90 T5 r-design

 

Autoracing  KL-varaosat