Autodiagnoosi  Carcom Oy

Nettikaupat

  • 315 Vastauksia
  • 126772 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #210 : 13.06.2018, 22:23:32 »
Skruvat tuntuu olevan ihan kuraa, mulla on kaksi eri 15% alennuskoodia ensi tilaukselle ja kumpikaan ei toimi
Samaa oli mullakin muutama vuosi sitten. Soitin sinne niin laittoivat koodin toimimaan.
Eipä oo paljon sen koomin tullu sieltä tilattuakaan. Muualta saa yleensä halvemmalla, vaikka siel tais olla joku takuukin, että jos löytää jostain oston jälkeen halvemman tuotteen niin hyvittävät erotuksen. Ei kyl jaksa alkaa sohlaan tommosta. Sparetosta ja autonvaraosat24.fi oon yleensä tilaillut.

Poissa FIP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #211 : 13.06.2018, 22:38:08 »
. Sparetosta ja autonvaraosat24.fi oon yleensä tilaillut.

autonvaraosat24.fi  ja sen sisarkauppoja olen kanssa käyttänyt mutta nyt tuo https://aeromotors.fi/ hakkaa hinnoilla ja jossain ryhmässä sitä oli kehuttukin. ei volvo-ryhmä, vaan taisi olla se ryhmä jonka automerkki mainitaan lehtijutuissa heti otsikossa :)

Poissa ile2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 210
  • Life's a bitch and then you fucking die.
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #212 : 15.06.2018, 17:52:26 »
Ensimmäinen Autodoc tilaus ja ei valittamista. Tupaan asti kannettuna paketin olisi saanut, kun vain olisi ollut kotona.

Poissa Pekka92

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #213 : 19.06.2018, 14:19:36 »
Onko kellään kokemuksia geparts.se nimisestä verkkokaupasta?
Volvo 240 GL
Volvo V70 Mk3
Volvo 940 Turbo x2
Volvo V70 Classic

Poissa dneproshin

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1640
  • Innokas käyttöautoilija
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #214 : 23.06.2018, 21:10:10 »
Autodocilta tuli tässä välissä pari tilausta kuten tilasinkin, mutta nyt taas vaihtoivat täysin kysymättä Daycon tilalle Starkin hihnankiristimen >:(

Spareto ja Alvadi ovat tähän mennessä toimittaneet sitä mitä olen tilannutkin, täytynee jatkossa tilata niistä kun en jaksa tuon Autodocin kanssa tapella. Tuo Aeromotors vaikuttaa kanssa lupaavalta, sitäkin voisi kokeilla.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #215 : 23.06.2018, 23:57:08 »
Taitaa olla autodocilla ja kumppaneilla noita pilipalimerkkejä tuolla hyllyssä ja hinta pistetään joku päätön. Sitten kun vaihtavat niin toteavat, että sait paljon kalliimman tilalle ilman lisäkustannuksia... joo o, kusetusta. Ite oon aina laittanut, että korvaavia tuotteita ei tarvi lähettää, vaan koko tilaus peruuntuu, jos ei löydy sitä mitä oon tilannu, hyvin on tullu sitten mitä oon tilannutkin.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018, 02:03:06 kirjoittanut Justus »

Niko_S

  • Vieras
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #216 : 08.07.2018, 00:00:54 »
Autodocilta tuli tässä välissä pari tilausta kuten tilasinkin, mutta nyt taas vaihtoivat täysin kysymättä Daycon tilalle Starkin hihnankiristimen >:(

Itse olen myös tilannut joskus varaosia Autodocilta Saksasta, ja saanut väärän tuotteen.

Tilasin ja maksoin tilauksen jossa piti olla 2 kpl KYB:in kaasuiskunvaimentemia ja Monroen ylälaakerit, jotka sopivat 240:n Volvon keulaan.

Matkahuollon kyydissä saapui sitten STARK -merkkiset etuiskarit, kun KYBejä ei ollut saatavilla vaikka verkkosivusto kertoi niin tilaushetkellä.
Tosin sain rahanpalautusta, kun valitin, koska ne lähetetyt iskarit olivat halvemmat kuin mitä olin maksanut.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2380
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #217 : 08.07.2018, 11:42:31 »
Itse olen myös tilannut joskus varaosia Autodocilta Saksasta, ja saanut väärän tuotteen.

Tilasin ja maksoin tilauksen jossa piti olla 2 kpl KYB:in kaasuiskunvaimentemia ja Monroen ylälaakerit, jotka sopivat 240:n Volvon keulaan.

Matkahuollon kyydissä saapui sitten STARK -merkkiset etuiskarit, kun KYBejä ei ollut saatavilla vaikka verkkosivusto kertoi niin tilaushetkellä.
Tosin sain rahanpalautusta, kun valitin, koska ne lähetetyt iskarit olivat halvemmat kuin mitä olin maksanut.

Eikös niillä jo tullut etteivät saa vaihtaa kysymättä tuotetta toiseen  ??? Kun yhteen aikaan oli niillä muotia että Stark oli kallein vaihtoehto, mutta kun otit esim. KYB:n tai Bilsteinin tuotteita noi vaihto tilalle Starkia kun olivat kalliimmat ja "paremmat" tottakai  >:(

Jos pitoauto kyseessä ja sen osan ois tarkotus kestääkkin oisin laittanu ite Starkit takas ja vaatinu tilaamani merkkiset tai sitten ottanu rahat takas...
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Taipsu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 33
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #218 : 10.07.2018, 15:33:38 »
Polar-parts.de
-Tulee osat noin viikossa ja toimitus aina sama 15€
-Miinusta voisin antaa siitä, että eivät ainakaan näissä osissa kertoneet valmistajaa sivullaan suoraa.


945 Classic OEM

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6016
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #219 : 10.07.2018, 16:12:43 »
Autodoc toistaiseksi ollut luotettava ja nopsahko. Mistäköhän jarrulevyt käyttöautoon..
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa ile2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 210
  • Life's a bitch and then you fucking die.
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #220 : 20.07.2018, 23:58:55 »
Skruvat tilaus meni pieleen. Laskin luvatun 5 päivän toimitusajan varaan vaan eipä toteutunut, lähetystunnus ollut jo toista viikkoa toimimaton. >:( Taidan lähettää romut samantien takaisin jos joskus kenties saapuvat.

EDIT. V*tuttaa ihan todenteolla kun auto menossa pajalle remontiin ja nyt sitten joutuu sanomaan ettei olekaan kaikkia osia mistä oli puhe.  :-[
Noh, omaa tyhmyyttä oli tietystikin luottaa että kaikki menee aina kun rasvattu. Mitään muuta eivät ole osanneet vielä Skruvatilla tehdä asian eteen, kuin lähettää  voivottelu ja pahoitteluviestin ja syyttää asiasta rahtifirmaa eli Schenkeriä.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018, 18:02:48 kirjoittanut ile2 »

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #221 : 21.07.2018, 00:45:35 »
Ei näiden ulkomaisten, eikä kotomaisten verkkokauppojen toimitusaikoihin juuri ole mitään uskomista.
Moneen kertaan tuon autodocin kanssa huomannut samoin skruvatin kanssa.

Tilasin juuri Jussinmäeltä tavaraa ja piti olla toimitus seuraavana päivänä. Sen varaan laskin, kun sieltä tilasin, enkä ulkomailta. No eipä tullut mitään infoa vielä neljäntenäkään päivänä, tilauksen seuranta vaan näytti, että keräilyssä. Soitin sitten sinne. Ensin ei meinannut koko tilausta löytyä mistään ja sitten totes, että tämä ja tämä osa tuli tänään... Pistävät heti pakettiin ja on sitten huomenna perillä. Sen jälkeen tuli vielä tekstiviestillä varmistus ja seurantakoodi ja pahoittelut, että oli kestänyt pitkään. Lupasivat H7 poltinparin hyvitykseksi, arvo 47.50€. Paketti tuli sitten kuten lupasivatkin, ainoastaan H7 polttimot puuttui. Höh, vähän tuli typerä olo.  Soitin seuraavana päivänä ja ihmettelin mihin ne nyt siiten olivat jääneet? Luvattiin laittaa heti tulemaan ja saapuu huomenna. Taas tuli koodi tekstarilla ja tavara, kuten oli luvattu. Epäilin kyllä, että posti ei tiohon pysty, mutta taitaa pystyä, jos sen nopeamman toimituksen ostaa. Normaali paketti menee yleensä ainakin sen 3 päivää.
Olihan ne Philipsin Color visionit ja muuallakin hinta oli tuota luokkaa. Loppupeleissä jäi hyvä maku vaikka vähän homma takkusikin. Uskaltaa tilata uudestaankin, mutta ei uskalla toimitusaikaan kyllä luottaa.

Virtasen moottorilta tilasin öljyjä yms. Tuli kyl just niinku oli luvattukin. Oli vielä pakkaajan kesäterveiset ja karkkiakin mukana. Toimii.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #222 : 31.10.2018, 12:09:28 »
Aeromotorsista kokemuksia kenelläkään?

Poissa Kraft

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 881
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #223 : 31.10.2018, 15:47:39 »
Autodocista ainakin sen verran päivitystä että osia ei ilmeisesti kuskaa enää DHL, vaan PostNord, tämä nyt ihan siitä syystä että en ole kenenkään koskaan kuullut PostNordia kehuvan.  :D

Itse tilasin n. kuukausi sitten osia ja PostNordilla tulivat ja noin viikon sisään saapui paketti, oli ihan piestyn näköinen laatikko mutta kaikki osat tallella.
Skoda Fabia 1.2 TSI -17 | Skoda Fabia 1.0 TSI -18 | VW 1300 -73 | 2x Solifer 10 -69

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #224 : 10.11.2018, 14:48:23 »
Aeromotorsista kokemuksia kenelläkään?
Tilasin tuolta maanantaina 5.11.-18 850 Volvoon jakopääsarjan pumpulla, pyöränlaakerin, takaluukun pumput ja sytytystulpat.

Tänään osat oli noudettavissa lähipostista ja olivat mitä tilasinkin. Maksoin osista 180€, motonetista sama läjä 332€.

"Tue suomalaista, se kannattaa!"

 

KL-varaosat  Race.fi