-88 740 turbon tie päätty 440tkm kohdilla vuonna 2009 järkyttävien ratsupaikkakasojen alettua tippumaan pohjasta tienposkeen. Koko sisusta ja tekniikka sähköineen lähtivät kaikki talteen, ja osa luukuistakin jatkaa yhä elämäänsä.
-82 244 suhahti puristimeen joskus 2007-2008 yli 450tkm mittarissa kun aivan kertakaikkisen läpilahosta jääautosta pärähti jakopään alarattaan kiila ja sitämyöten venttiilisalaatti. Talteen ei otettu kuin rallimiehelle M45.
-89 740 kuutioitui 2011 seisottuaan imusarjantiivsiteen aiheuttaman "moottorivian" takia aloillaan pari vuotta -> pohja varisee tielle. Mittarissa oli jotaki 370 mutta se oli pysähtynyt joskus. Tekniikka ja ruiskusydeema jatkaa elämäänsä yhä.
-93 850 oli riemu paalata 2011 kun se kammotus kohtasi hirven noin 380tkm ajomäärällä ja tekniikka pääsi jatkamaan yhden -97 S70 matkaa vielä muutamaksi vuodeksi ennenkun sekin läjä happanee pois ja päästään kuuntelemaan paalikoneen riemua rouskutella mukavolvo paloiksi.