B230FT lohko 96,5mm porauksella, vakio iskulla, ei öljysumuja
Wiseco männät+Eagle veivit
531-kansi, 46/38venat, r-seetit, k-linerit, portattu, kl-racing tuplajouset ja hilppeet. Laskettu vajaa 2mm, purkat n. 8.8
Hiottu nokka jossa perimätiedon mukaan 12,3mm nostoa/290ast. Tarkempia speksejä ei ole. +nuke säädettävä pyörä jota ei vielä säädelty
AMW aihiosta tehty dualplenum imusarja 50mm suppiloilla ja 70mm kaasuläpällä
Ev14 2000/2200cc suuttimet Nuken kiskossa
Pakosarja mustasta 42mm putkesta, mallia pulssi ja t3 laipalla +Turbosmart 45mm hukkis joka puhaltaa takas downpipeen
Holset HX40 super, #18 pesä
RST downpipe 3,5". Putki RST 3,5" perään asti
Vipec i44 ecu
034 suorasytty puolat
Aeromotive a1000 pääpumppu, facet redtop siirtopumppu. Linjat edes takas AN8
E85
Tuossa lienee tärkeimmät speksit lyhennettynä.
472,7hp & 577,5nm @1,35bar
Penkissä oli suuria ongelmia laturin kanssa ja jännitteet romahti vedossa ja välillä ei ladannut ollenkaan. Joten säätö jätettiin kesken. Ilmeisesti jännitteen romahduksen takia ecu löi rajottajalle jo 6800rpm tienoilla. Tavoite rpm n.7500-8000 riippuen mikä järkevältä tuntuu kun saa muuten pelaamaan. Sytytysennakotkin jäi myöskin melko miedoiksi.
Asiaan palataan kun laitteeseen saadaan vakaat ja riittävän suuret jännitteet jolloin ahtopainetta, kierroksia ja ennakkoja tullaan nostamaan runsaasti. Tavoite saada sen verran löylyä mitä tuolla kokoonpanolla ja ahtimella 'järkevästi' saa.
https://www.youtube.com/watch?v=qRxzVWDJ8Pg