Huomattiin tänään autoa nuljutellessa, että perhana alatukivarsien etupuslat falskasi varmaan sentin
ja sen myötä akseli kierteli ihan miten sattuu
Ja kun revin puslat pois tutkimuspöydälle, niin löytyihän sieltä kulumaa.
Pirulaisen ruoste, on nuo sisäholkit syöpyneet ihan huolella, ja siitä tullut ruostejauho syönyt uretaanit ihan muodottomiksi
Tein patenttiratkaisun ensihätiin. Prässäsin pvc-putkea tuohon holkin päälle, kylmänä venyi hienosti, kun tosi tarkasti sitä siihen syötti
Ja vaseliinin kanssa se meni pienellä väittelyllä paikalleen. Tai ne siis. tuli suhteellisen tiukka liitos, ei falskannut tuosta enää. Koeajolla arviolta 75% kolkotuksista katosi laakista, oletin että kaikki kolkotus olisi lähtenyt, mutta ei sentään
Jotain sielä vieläkin tuossa tasakaasussa ajossa kolkottelee, tosin erittäin paljon hiljemmin ja vaimeammin nyt.
---
Kohta sitä pääsee tälläkin vehkeellä jo ajelemaan