Onkos näihin PSA:n 2,0D -koneisiin jouduttu uusimaan ruiskupumppuja (tai painesäätimiä korkeapainepuolelle)? Mulla pukkaa vikakoodia "Fuel Pressure Regulator", ja Autocomilla katsottaessa rail-paineet jää vedätyksessä jumittamaan 1000 barin pintaan, jonka jälkeen vikakoodi napsahtaa ja sitkeän yrityksen jälkeen paineetkin kipaisee hetkellisesti 1600 barin kantturoissa. Voisikohan tästä selvitä pelkän paineanturin uusimisella? Näissä V70-malleissa taitaa olla syöttöpuolella erillinen pumppu myös tankissa? Ainakin raäjäytyskuvien mukaan.
Sievästi kun ajelee, ei vikakoodia tule. Mutta heti kun vedättää tiukemmin niin rail-paineet ei selvästikään nouse niin räväkästi kuin pitäisi. Täytynee ainakin aloittaa PA-suodattimen vaihdolla...