Elekma  Autoracing

Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio) - MYYTY

  • 95 Vastauksia
  • 47841 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #15 : 29.08.2014, 22:03:05 »
Hommaa seuraavaksi tuohon Volvolta iso vetokoukun suojus. Halpa varuste joka parantaa vetokoukun ulkonäköä.

TEOMM - homma hoidettu jo aikoja sitten :juhau:

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #16 : 29.08.2014, 22:13:43 »
TEOMM - homma hoidettu jo aikoja sitten :juhau:
O0
On se nopee
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #17 : 01.09.2014, 21:11:33 »
Nyt on vaihdettu sisäänajosoftan tilalle uudet bitit.



Softan toimitti yhteistyökumppani Motorbit



ja muutoksen teki Moonlight Motorsport Maskussa.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #18 : 02.09.2014, 08:21:09 »
Nyt on vaihdettu sisäänajosoftan tilalle uudet bitit.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Softan toimitti yhteistyökumppani Motorbit

(Kuva poistettu lainauksesta.)

ja muutoksen teki Moonlight Motorsport Maskussa.
Ei siinä kauaa mennyt ;D
Millaisia lukemia pitäisi löytyä?
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #19 : 02.09.2014, 11:38:00 »
Ei siinä kauaa mennyt ;D

Ehti se olemaan jo vajaa viikon ja +600 km vakiona omassa käytössä.

Millaisia lukemia pitäisi löytyä?
Otettiin nyt toistaiseksi ihan maltilliset tehot, että ei tarvitse tehdä +1 000 € kytkinremonttia.
Noin 200 hv / 435 nm pitäisi tuolla syöttömäärällä irrota. Mahdollisesti laitetaan vielä yläkierroksille hiukan lisää
syöttöä. Ajelen sillä nyt hetken ja tunnustelen tilannetta.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #20 : 02.09.2014, 12:07:27 »
Otettiin nyt toistaiseksi ihan maltilliset tehot, että ei tarvitse tehdä +1 000 € kytkinremonttia.
Noin 200 hv / 435 nm pitäisi tuolla syöttömäärällä irrota. Mahdollisesti laitetaan vielä yläkierroksille hiukan lisää
syöttöä. Ajelen sillä nyt hetken ja tunnustelen tilannetta.
Eiköhän noilla talven yli selviä :). Varmaan nyt mukava ajella varsinkin kun on manuaali?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #21 : 02.09.2014, 12:34:08 »
Jos ajat vaikka kolmosella ja kierroksia on  vähän(vaikka 1200). Laitat lapun lattiaan, niin millä kierrosluvulla veto lähtee kunnolla päälle?
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #22 : 02.09.2014, 22:44:42 »
Jos ajat vaikka kolmosella ja kierroksia on  vähän(vaikka 1200). Laitat lapun lattiaan, niin millä kierrosluvulla veto lähtee kunnolla päälle?

Eihän se kunnolla vedä missään vaiheessa kun vertaa vaikka Amazoniin :juhau:

Veto alkaa paremmin noin 1400 - 1500 rpm. Eli siitä ylöspäin kiihtyminen on huomattavasti ripeämpää kuin 1200 - 1400.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4644
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #23 : 02.09.2014, 23:43:09 »
Eihän se kunnolla vedä missään vaiheessa kun vertaa vaikka Amazoniin :juhau:

Veto alkaa paremmin noin 1400 - 1500 rpm. Eli siitä ylöspäin kiihtyminen on huomattavasti ripeämpää kuin 1200 - 1400.

Aman viriaste taitaa olla vähän eri luokkaa muutenki, sen mitä nähny ja kuullu ::)

Mulla paras veto on 2500-4000rpm välillä. Kaupunki ajossa pyöritään 1000-2500rpm ja paras vääntö on jossain ~2200rpm.
Tuo on ihan ok peli tällä hetkellä käyttöautona kesällä, tosin ohituksiin tarvis enemmän potkua. Eli juurikin tuonne 2000rpm ja ylöspäin.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #24 : 06.09.2014, 19:23:43 »
Äänieristys / hifistysprojekti aloitettu vaimentamalla takaluukkua. Motonetin Outletista ostin pari pakettia mattoa. Mukaan tarttui myös freeair subi (testaan sitä ensiksi tässä ja jos ei miellytä, niin siirtyy vaimon autoon ja sielä koteloitu subi tämän takaluukkuun), 4 kanavainen vahvistin ja läjä liittimiä. Eli hetken aikaa jo meinasin pitää musiikkipuolen lähes vakiona, mutta mopo lähti taas käsistä. Vaimon autoon laitoin subille isomman vahvistimen, niin pakko se on tähänkin saada syvyyttä tuohon ääneen ja ei se ilman kunnon vahvistimia tosiaankaan tule. Eli poistin markkinapaikalle jo laittamani ostoilmoituksen alkuperäisestä PA300 vanhvistimesta. Katsotaan kuinka tämän kanssa käy.



« Viimeksi muokattu: 07.09.2014, 23:28:11 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #25 : 14.09.2014, 21:11:44 »
Hifistys projekti jatkui tänään. Asensin eteen DLS B6 erillissarjan ja vaimensin etuovia sisäpuolelta pikkasen.



Etuovien kaiuttimet lähti voimakeinoin irti. Eli elementti puukolla irti ja putkipihdeillä kiersin elementin irti asennuskauluksesta.
Viime kerralla porasin asennuskaulukset irti poppareista, mutta silti piti olla aika kovakourainen, että elementit irtosi.
Lopputulos oli sama, eli elementit lensi roskikseen. Diskantit laitoin alkuperäisille paikoille etuoviin.
Kaiuttimen elementin ja asenuskauluksen tiivistämiseen etuoveen käytin vaimennusmattoa puolilevyä ovea kohti.
Etuovesta tilkitsin myös suurimmat reiät vaimennusmatolla. Kuvia en ottanut, kun on ihan perushommia ja niitä löytyy foorumiltakin.

Takatolpista otin diskanttien johdot vielä irti, kun takapään sointi oli sen verran luonnoton, kun etupää parantui merkittävästi.

Seuraavaksi työlistalla on takaovet ja asennan niihin Ground Zero Titanium GZTC 165TX erillisarjan.


 

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #26 : 15.09.2014, 20:52:26 »
Päätin kokeilla Bilteman FM lähetintä musiikin siirtoon puhelimesta radioon.

Kävin hakemassa Timo vaatehuoneelta hintaisen kikkaran.



Kysyin vielä myyjältä, että onko joku näitä ostanut ja millaisia kokemuksia on ollut. On ollut kuulemma hyviä.

No pihalle parkkikselle ja paketti auki ja laite kiinni tupakansytyttimeen taajuusvalinta kohdilleen. Piuhat kiinni puhelimeen ja

kokemus oli mykistävä. Ennenvanhaan sanottiin, että hyvä radio tässä on kuuluu 2 kohinaa suhina ja Mafia. Tästä laitteesta löytyi nyt se suhina.

Ääni oli ala-arvoisen ja surkea huonommalla puolella. Koitin vielä irroittaa johdot, kytkeä ne uudelleen ja vaihtaa taajuutta. Kaikki tuloksetta.

No keksintö pakettiin ja takas tiskille. Rahat kouraan ja poistuessa punaista nappulaa asiakastyytyväisyyskoneeseen.

Taas ollaan yhtä kokemusta rikkaampia. Halvalla ei saa vieläkään hyvää.

Tänään oli myös vuorossa kolmas tankkaus ja kulutus on oli juuri ja juuri alle 7 l/100 km. Kaksi edellistä tankkia oli 7.36 ja 7.2 l/100 km. Kaikki tankilliset lähes samanlaista ajoa.
Eli 85 % motaria ja loput nurkka-ajoa. Hieman pienemmällä tuntuu menevän, mitä toinen etuveto automaatti.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2014, 21:40:09 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #27 : 16.10.2014, 19:17:13 »
Tänään kävin Moonlight Mororsportissa ja laitettiin vielä hieman lisää syöttöä + 2500 rpm. Samalla EGR:n toimintaa fiilattiin softasta. Yläkierroksille tuli hieman lisää eloa ja ajo tuntuu jouhevammalta.
Syöttöä pitäisi olla maksimissaan nyt 72 - 73 mm.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #28 : 14.01.2015, 11:56:12 »
Viikonloppuna olisi tarkoitus tehdä jarrupäivitystä. Muutaman kerran kostealla kelillä ei ole ensimmäisellä polkaisulla palat oikein otaneet kiinni, niin jotain pitää tehdä.

Jemmassa ollet osat pääsee siis vihdoin käyttöön.


Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - V70 D5 -05 AWD (huoltomuistio)
« Vastaus #29 : 17.01.2015, 16:21:35 »
Jarrupäivitys tehty. Oli kiva asentaa bolt on osia paikoilleen.

Jarrunesteet vaihtui myös samalla vaivalla.





« Viimeksi muokattu: 17.01.2015, 18:24:24 kirjoittanut JuHaU »

 

RallyBaron  Samppasport