vastaava kuin oma Dera oli penkittäny noin 250 hv ja noin 400Nm. Tuohon verrattuna on laiska. Käsivaihteinen 2.0T oli ihan ok. Pahinta tuossa dieselissä oli se liikkeelle lähtö, johtu ihan vaihteistosta tuo hitaus.
Juu no tuohon en voi sanoa mitään kun en sun autoo ole ajanut. Ohjelmoituja on vaikee vakioihin verrata. En ole päässyt 2.0T:tä manuaalina koittamaan. On ollut kaikki koeajovehkeet Powershiftillä, liekö markkinointikikka? Automaatit ei tunnu olevan parhaimmasta päästä, oli sitten momentinmuunnin tai kaksoiskytkin. Paras fiilis jäi kuitenkin D5+autom(AWD)-yhdistelmästä. Toimi ainakin paremmin kuin D3 autom.
Millasta vääntöä noi dieseleiden laatikot kestää? Tuntuu 500 Nm jo aika kovalta poikittaiskoneeseen...
Edit: T6:sta olis myös mukava käydä polkasemassa, niitä vaan ei taida olla pahemmin ajossa... Sen pitäis numeroiden perusteella olla aika ripeä peli.