Lienee suositeltavaa muuttaa elämänkatsomusta pikkuhiljaa. Ei mene kauaa niin Volvon nokalla ei enää ole "Volvon" koneita. Tietty jos nyt vielä ajelee käytetyillä niin voi valita, mutta sehän ei ole sama kuin uusi auto.
Eihän etuveto-Volvot ole muutenkaan Volvoja vai miten se meni...
Toisaalta ihan totta se on, että poistamalla kuusisylinteriset koneet esim. S80 mallisarjasta, ei pelata enää esim. Audin kanssa samassa luokassa lähelläkään. Tiedän useita A6:n omistajia, kenelle S80 kutoskoneella ja nelivedolla oli ihan varteenotettava vaihtoehto paria mallisarjaa sitten, vaikka A6 nyt kertaluokkaa arvokkaammassa luokassa onkin. Tuon hintaluokan autojen ostajille kun ei ole mitään merkitystä vaikka sillä kulutuksella, niin juuri kukaan tuon hintaisen auton uutena ostaja (omilla rahoillaan ostaja) ei osta sitä laitetta millään 2.0 EcoBoost koneella, koska siinä ostetaan muutakin kuin kulkuväline.
Tietysti tuo on ilmeisesti Volvolta ihan tietoinen valinta, että halutaan palata enemmän sinne kansanautoluokkaan ja kilpailla esim. Skodan kanssa samoista ostajista, koska massamyynnillä sitä rahaa tehdään, mutta turha silloin on yrittää väittää mitään "maailma muuttuu" lätinää ja yrittää brändätä Volvoa kertaluokkaa parempaan kategoriaan, kuin missä se oikeasti painii, kun esim. samalla esim. Audilla vaan tehot kasvaa ja koneet pysyvät sellaisina mitä tuon kokoluokan autoissa ne kuuluu ollakin.