Mites sitten tämä 1041? Onko kaikki 900 sarjan jäykkäperät siis aina 1041? Mitä eroa tässä on 1031 perään? käykö sama lukko?
Mulla on nimittäin kokonainen 700 sarjasta peräisin oleva 1031 lukkoperä (siis koko akseli) irrallisena, sekä ajossa nyt 940 tdic -95, jossa ei ole lukkoa. Tai jos on niin ainakaan se ei toimi, millään lailla missään tilanteessa.
Ajettelin että sopisiko tuo lukko suoraan tuohon 940 perään, vaihtamalla lautaspyörä ja shimmit tuosta 940 tasauspyörästöstä siihen lukkoon?
Toki helpoin voi olla vaihtaa koko akseli, mutta kunhan pähkäilen..
EDIT: Tuolla:
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1321603043/9Sanotaan että "Volvon 1030 ja 1031 periä (sopii Dana 30 perän osat = Dana 30 perä) löytyy paljon ja kestävät jopa 400 kaakin pieksennän.
1041 (= geeämmä 10 pulttinen) on kanssa yksi vaihtoehto."