Futurez  Kulkukoira

v70 kaasuläppäkotelo

  • 35 Vastauksia
  • 9930 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eepo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #15 : 10.07.2015, 19:47:02 »
onko kuinka suuri homma? tuliko kuntoon ?

Kuntoon tuli. Akselia ei tarvinnut muokata niinkuin tuossa ohjeessa. Katkaisu riitti.

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #16 : 10.07.2015, 20:57:56 »
Joo mutta kaipa ostan uuden ni ei tarvii turhaan rahaa tuhlata jos ei kuntoon tuukkaa

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #17 : 16.07.2015, 21:22:52 »
nyt on uusi kaasuläppäkotelo ruuvattu paikalleen mutta kierrokset hyppii edelleen eikä ota jenkaa,ets valo palaa mittaristossa. koteloa ei ole ohjelmoitu vielä,tiistaina vasta aika. tuli mieleen että kun se teki ihan samaa vanhallakin kotelolla et onko vika muualla vai olisko vaan siitä et ecu luulee et on vanha kotelo paikallaan? lisäksi tuli mieleen että onko ihan älytöntä lähteä laittaan sähkösen kaasun tilalle vaijeri kaasua,mitä yleensäkään pitää vaihtaa?  :o

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #18 : 16.07.2015, 21:40:24 »
Nollaa ETM vikakoodit mun ohjeen mukaan, löytyy FAQ osiosta.
Niin ja ei onnistu toi vaijeriläppäjuttu.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2015, 21:42:02 kirjoittanut Justus »

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #19 : 16.07.2015, 21:48:24 »
Heitä linkki,puhelimella ärsyttävä ettiä

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #20 : 16.07.2015, 21:50:23 »
Jäitä housuun!

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #21 : 16.07.2015, 21:51:15 »
Kiitti :)

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #22 : 16.07.2015, 22:05:32 »
Ei oo lukulaitetta.kaipa ne nollaa samalla kun vien ohjelmoitavaksi.ihmetyttää vaan kun se tekee samaa tolla uudellakin kotelolla mitä vanhallakin.

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2000
  • Näpräilijä
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #23 : 17.07.2015, 18:32:23 »
Nollaa ETM vikakoodit mun ohjeen mukaan, löytyy FAQ osiosta.
Niin ja ei onnistu toi vaijeriläppäjuttu.

Tai kai se onnistuu, jos vaihtaa johtosarjat ja boksit ja sun muut. Taitaa helpommalla päästä vaihtamalla auton
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa jussi90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #24 : 19.07.2015, 15:02:57 »
Joop,tiistaina näkee tuleeko kuntoon kun ohjelmoivat uuden kaasuläppäkotelon.

Poissa Jnnne

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #25 : 16.11.2017, 21:51:23 »
 Moro! Viikko sitten alkoi tuo marellin kotelo temppuilemaan, koitettu putsata, parikin kertaa käyttänyt sitä irti ja uudestaan, akseli siinä on niin jumissa, eipähän siitä kalua taida tulla.. Mistäs noita marellin "uusia" kunnostettuja koteloita nyt sais halvimmalla, ja nimenomaan sellainen missä olis softa valmiina, kun on itelläkin 100km lähimpään volvohuoltoon, ja auto kulkee tällä hetkellä 30kmh ja tyhjäkäynti kuulostaa erittäin terveeltä.. Jos olis se softa sielä sisässä niin vois lyödä itse nippuun, ja vikakoodit saan kyllä nollattua itse.
Ja jos joku on viimeaikoina käyttänyt Jkl/Tre/Lahti lähistöllä ihan volvohuollossa vaihdattamassa, niin senkin ajankohtainen hinta kiinnostaisi. Vissiin 800e paikkeilla pyörinyt mitä noita topicceja lueskellut, mutta ne on kyllä osa kymmenen vuoden takaisia keskusteluja :D
Mutta kiitos kovasti jo etukäteen jos joku osais jotakin kertoa !

Poissa tomeri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 120
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #26 : 20.11.2017, 16:36:03 »
Muistaakseni maksoin n. 500€ uudesta asennuksineen ja ohjelmointeineen ei-sinisellä (Hannula Porissa). Hinnan tarkkuus +-50€   ;)

Poissa Jnnne

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #27 : 20.11.2017, 19:31:49 »
KL varaosilta tänään kyselin niin oli 650e pelkkä kotelo, eikä osannut sanoa onko se marellin vai mikä se on, marellia kyllä veikkasi.. Ja sanoi että softan voi ajaa siihen vain kun se on autossa kiinni.. Sen verran kyllä kalliskin että täytyy jatkaa etsimistä mistä sen kotelon ostais, ja valmiiks ohjelmoituna..

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2000
  • Näpräilijä
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #28 : 25.11.2017, 19:48:49 »
KL varaosilta tänään kyselin niin oli 650e pelkkä kotelo, eikä osannut sanoa onko se marellin vai mikä se on, marellia kyllä veikkasi.. Ja sanoi että softan voi ajaa siihen vain kun se on autossa kiinni.. Sen verran kyllä kalliskin että täytyy jatkaa etsimistä mistä sen kotelon ostais, ja valmiiks ohjelmoituna..

Siinä ohjelmoinnissa naitetaan auto ja kotelo yhteen. Voit ostaa vaikka käytetyn ja toivoa että se pelaa, mutta 100% toimivuus saadaan ohjelmoimalla. Hämeen auto Jyväskylässä möi kotelon hintaan 400€, tiivisteen veistelin paperista ja ajoin ohjelmointiin n.25km päähän hieman alitehoisella ja ei normaalisti toimivalla autolla. 100€ ohjelmointiin ja homma bueno.
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa Jnnne

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 kaasuläppäkotelo
« Vastaus #29 : 13.12.2017, 20:27:35 »
Siinä ohjelmoinnissa naitetaan auto ja kotelo yhteen. Voit ostaa vaikka käytetyn ja toivoa että se pelaa, mutta 100% toimivuus saadaan ohjelmoimalla. Hämeen auto Jyväskylässä möi kotelon hintaan 400€, tiivisteen veistelin paperista ja ajoin ohjelmointiin n.25km päähän hieman alitehoisella ja ei normaalisti toimivalla autolla. 100€ ohjelmointiin ja homma bueno.

Nonniin tulipahan auto viimein kuntoon. Autosalpaan lahteen vein.  Kotelon hinta tippui alemmas, kun siitä rikkinäisestä kotelosta saa runkopantin 130e.
Olisin voinut itse sen kotelon vaihtaa, olisin säästänyt 160e, mutta sen jälkeen ei varmaan olisi minkäänlaista takuuta enää, ja on sen verran kallis osa, että jos sattuu hajoamaan uudestaan niin olisi hyvä se takuu olla. Että vein sitten trailerilla suoraan siniselle. Olisi kuitenkin täytynyt kärrätä ohjelmoitavaksi kun ei tuo 20kmh kovempaa kulkenut.
Pari viikkoa kesti kotelon saapumisessa, mistä lie asti tilannut, mutta sen jälkeen tuli auto nopeasti kuntoon :)
Mutta 690e oli pakettina hintaa tuolle touhulle.
160e työ, kotelo 454e, tiiviste 6e ja ohjelman lataus 68e.

Kiitoksia jeesanneille ja ei muutakun seuraavaa leviämistä odottamaan  :D

 

Kulkukoira  Proturbo