tulpat, virranjakajan kansi sekä pyörijä, puola..
Muut näistä paitsi puola vaihdettu 2-3 vuoden sisään ja kilometrejä tullut melko vähän tuona aikana.. Ja mitä muihin sähköosiin tulee, niin aika pitkälti kaikki mahdolliset anturit yms on vaihdettu muiden vikojen johdosta parin vuoden sisään (
), paitsi se lämpötila-anturi tms, joka on termarikopan kyljessä..
Ja niin, kävin äsken kokeilemassa kuinka auto pelittää, sain peruuteltua sitä jopa pari metriä parkkiruudusta taaksepäin ja siihen jäi. Aika pitkään sai pyöritellä starttia että käynnistyi ja kun käynnistyi, niin käynti tuntui olevan aika vaivalloista. Ajoin auton takas ruutuun ja annoin olla.
Vikakoodeja lueskelin, saisko näistä jotain vinkkiä:
Pistoke A3/ABS
1-4-1 Jarrupolkimen asennontunnistin
Pistoke A7/Mittaristo
1–1–3 Fuel gauge sensor open circuit
1–2–2 Temperature signal interval too long <- lämpötila-anturi paskana??