Samppasport  Futurez

240 konepellin lukkomekanismi

  • 7 Vastauksia
  • 1574 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jay Ace

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
240 konepellin lukkomekanismi
« : 31.10.2016, 12:07:15 »
Vääntyneen konepellin tilalle piti vaihtaa toinen. Pelti istuu kohtalaisesti mutta lukkomekanismi ei enää avaa konepeltiä. Mekanismin pultteihin ei oikein pääse käsiksi kun tilaa on vaan vähän. Kyseessä flathood-konepelti, maski on irti, samoin konepellin avausvaijeri että lukkomekanismia voi vapaasti liikutella. Mitä osaa kannattaisi löysätä että oikea asento löytyy? Konepelliä jo koetettiin väännellä mutta oikeaa asentoa ei löytynyt.

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #1 : 31.10.2016, 17:36:31 »
Ensin katsot et saranois tarpeeks rasvaa et konepelti liikkuu hyvin.Katso raot tuulilasin reuna ja etureuna ja reunat säätö saranoista voit ottaa vaikka tuulihaaan pois et saat passatua hyvin .etureunas konepellis kumit josta säätyy etireunan korkeus .säätö lukkopelistä soikeet reiät 10mmavain .
« Viimeksi muokattu: 31.10.2016, 17:39:32 kirjoittanut temle »

Poissa Jay Ace

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #2 : 03.11.2016, 00:45:52 »
Noi on hyviä vihjeitä. Nyt vaan pitäisi saada ensin pelti taas auki että voi säätää. Auto ei ees liiku kun päävirtakatkaisin on akun navassa. Voiko muuta paikkaa löysätä kuin lukkomekanismia?

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5756
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #3 : 03.11.2016, 06:30:42 »
Onko kokeiltu sellaista että yksi vetää avausvipua ja toinen rynkyttää konepeltiä?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Jay Ace

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #4 : 04.11.2016, 09:44:21 »
Kokeiltu on, ei vaikutusta. Avausvaijeri on nyt irti. Iltapäivällä menen uudelleen tutkailemaan tilannetta.

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #5 : 04.11.2016, 15:01:21 »
Kun maski irti niin näet varmaan kumpi ottaa vastaan.tuulihaka vai ohjain jossa jousi.saatko vaijerin ympäri siihen keskelle ja nyppästyä johonkin suuntaan .tuulihaka vika väännä tuulihakaa .viimonen vaihtoehto  puukkosaha laulaa  lukkopelti irti ja uus tilalle.mitä kaikkea sieltä on vääntynyt .vedä ennemmin tuulihaka jousi härpäke poikki
« Viimeksi muokattu: 04.11.2016, 15:20:13 kirjoittanut temle »

Poissa Jay Ace

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #6 : 06.11.2016, 15:53:37 »
Pelli auki, ei onneksi mennyt rälläkkähommiksi. Ohjain oli sen verran sivussa että se jumitti koko pellin. Ruuvarilla sitä sai lopuksi kammettua sen verran että pelti aukesi. Sinne väliin ei vaan ollut helppo nähdä.

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 konepellin lukkomekanismi
« Vastaus #7 : 06.11.2016, 18:59:02 »
Hienoo hyvä sit vaan säädöt kohdilleen tasaiset raot ja hammastukset pois

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy