0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jos tarkkoja ollaan niin tuo pintahan on aivan kamala Naarmuista päätellen käynyt paljolti konepesussa. Lisäksi siinä on joku pinnoite jonka levitys ei ilmeisesti ole oikein onnistunut, koska pinnassa näkyy pyyhkäisyjälkiä ja holoja.On tuossa tullut harjoiteltua yhden hopean V70:n ja sinisen Transporterin verran joten eiköhän tämänkin kimppuun uskalla käydä. Liuottimen, raudanpoiston ja claybarin jälkeen ensimmäinen kierros Scholl S3 goldilla ja Schollin mustavalkoisella spider-laikalla, ajojälkien poisto S30:llä ja laivastonsinisellä spiderilla, lopuksi Collinite 476s.
Kauanko arvioit tuon em. Käsittelysi vievän aika ja mikä on sen kustannus? Ihan uteliaana kysyn kun teetin omaan autooni Brilliant+ käsittelyn, siis uuteen autoon, en tiedä onko siitä mitään hyötyä tai haittaa mutta teetin samalla kun ruosteenesto käsittelykin tehtiin.(Finikor)
Tuskin ainakaan haittaa.Näyttää olevan melko lailla samat työvaiheet tuossa Brilliant+-käsittelyssä, lukuunottamatta pinnoiteainetta. En oo kattonut kellosta sen tarkemmin mutta on noissa mennyt rauhanomaisesti tehden muutama ilta per auto. Sen verran naarmuisia ovat olleet että karkeammalla aineella ja laikalla on saanut ajaa 2-3 kertaa ennen kuin on ollut tyytyväinen. Kustannukset autoa kohden on sitten tapauskohtainen homma, riippuen puunattavien autojen määrästä, aineista ja onko esim. kiillotuskone satasen vai viidensadan kone.Paree kun ei laske liikoja, ei näissä voitolle pääse
Tuota, onko sulla nuo Nivomaticit mistä syystä oikein päin