Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

XC60 MY18->

  • 345 Vastauksia
  • 96246 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stinger

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 222
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #135 : 14.07.2017, 16:32:38 »
Penkit on samaa mitä on 90-sarjassa ollut. Tuossa ei ollut nappanahkaa ja reisituki oli manuaalinen. Mutta hyvältä ne vaikutti. Paremmat kuin aikaisemmissa Volvoissa.

Jep, kuvissa näyttää kyllä hyvälle. En ole pääsyt ysikymppisiä istumaan. Hyvät on kyllä nykyisen XC60 sportpenkitkin, mutta täydelliseen pitää olla reisituen pituussäätö.
Tesla S75D '17

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #136 : 14.07.2017, 17:54:55 »
XC60 D4 Inscription käyty Wetterillä kokeilemassa. Oikein mukava peli oli ajella. Moottori ei ollut raketti, mutta mukavasti pärjäsi. Alusta oli minusta ihan normijousilla, ei ainakaan korkeus muuttunut vaikka sääti :). B&W stereot jaksaa vieläkin yllättää. Jopa radio kuulosti mukavalta kuunnella.
Kävin hetki sitten koeajamassa samaisen auto. Olihan tuolla leppoisaa ajella versus tuo oma möykky, ja hiukan oli raskaan oloinen kyyti omassa koeajon jälkeen. Tavaratila on vaan turhan pieni omiin tarpeisiin, joten tämän voi pyyhkiä pois päiväunista...
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12494
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #137 : 14.07.2017, 18:10:02 »
Kävin hetki sitten koeajamassa samaisen auto. Olihan tuolla leppoisaa ajella versus tuo oma möykky, ja hiukan oli raskaan oloinen kyyti omassa koeajon jälkeen. Tavaratila on vaan turhan pieni omiin tarpeisiin, joten tämän voi pyyhkiä pois päiväunista...
Itse yllätyin kuinka hyvi D4 kone liikutti sitä koppaa. Olisin voinut vaihtaa pienellä välirahalla vaikka heti ko. yksilöön. Jostain syystä en saanut tutkaohjattua cruisea siinä pelittämään. Todennäköisesti en vain osannu. Muuten lopussa näytön käyttö onnistui hyvin ajaessa. :)

Edit: mutta jos rehellisiä ollaan niin parhaiten reissusta jäi mieleen Ford myyjä joka auton mulle antoi koeajoon. :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Diaz

  • Vieras
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #138 : 31.07.2017, 10:59:10 »
Näin ekaa kertaa arkiliikenteessä tämän uuden XC60:n aamusella, posotti Hämeenlinnanväylää Helsingin keskustaan päin. On se vaan nätti livenä.

Hienosti hioutuu tämä Volvon uusi design, tuo XC60 on jo kertaluokkaa komeamman näköinen kuin XC90.

Poissa JJ-Race

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 122
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #139 : 04.08.2017, 09:58:35 »
Eilen tuli myös ekaa kertaa kierrettyä uutta XC60:tä ja istuttua sisällä. Ulkoa auto näyttää todella erilaiselta kuin vanha malli ja antaa paljon pidemmän auton vaikutelman. Kuskin paikka ja koko eturekisteri ei suuremmin poikkea uuden XC90 muotoilusta tai mitoista. Samoin takapenkkiosasto oli suurentunut jalkatiloista juuri sen tarvittavan verran vanhaan verrattaessa. Tuo "myrkyn vihreä" on kyllä hieno väri kun siihen vähän aikaa silmää totuttelee.

Mutta, mutta... takaluukun avatessa totuus paljastuu. Jotenkin saa tuntuman, että vanhemman XC60 mallin kuljetusosasto on jopa suurempi? Verrattaessa uuteen XC90 malliin ei auto sitten enää kilpaile lainkaan samassa sarjassa vaan tässä se ero on (niin kuin tietysti pitääkin olla). Tämä oli myös meillä suurin syy vaihtaa isompaan (kun se nyt vaan saapuisi Suomeen).

JJ
Tilattuna: EX90 Twin Performance Ultra
Ajossa: XC90 MY18 T8 R-Design, Polestar Engineered
Ajossa: XC40 MY21 P8 AWD Recharge
Ex: XC60 12 D3 Summum AWD, Rica Stage 2, S80 08 D5 Summum, Rica Stage 1, V70 99 20-valve 2,5 L

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #140 : 04.08.2017, 11:15:14 »
Toisella foorumilla asiakkaat "jaksavat" odottaa Seatin Atecaa 12-14kk!
Tosin Seat-kauppiaat on itse peruneet osan kaupoista, kun vaihtoauton arvo ei taida 14kk päästä tietää kukaan...

Tuota ei jaksa kyllä millään ymmärtää. En ikinä odottaisi autoa vuotta tai edes puolta. Neljä (vai oliko kolme?) kuukautta taisin kerran odottaa mutta se oli liisari. Niiden kanssa autoilut oli muutenkin huihai kun ei ollut niihin naimisissa eikä omaa rahaa kiinni. Auton tilaaminen oli yksi sähköposti muiden joukossa ;D
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #141 : 17.08.2017, 06:25:18 »
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #142 : 17.08.2017, 08:31:29 »
Jotenkin se näyttää vähemmän SUV:lle kuin aiempi. Kuvista saa ikävästi vaikutelman että kyseessä pikkuauto vaikka SUV tapauksessa luulisi olevan elintärkeää että saa päinvastaisen vaikutelman. Kuka haluaa pikkuriikkistä SUV:ia kun niissä bigger is better ;D
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa eke

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 621
  • www.vrcf.fi

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #144 : 17.08.2017, 09:55:35 »
Jotenkin se näyttää vähemmän SUV:lle kuin aiempi. Kuvista saa ikävästi vaikutelman että kyseessä pikkuauto vaikka SUV tapauksessa luulisi olevan elintärkeää että saa päinvastaisen vaikutelman. Kuka haluaa pikkuriikkistä SUV:ia kun niissä bigger is better ;D
                              XC60                     GLC                       Q5
Length/wheelbase 4,688/2,865mm  4,656/2,873mm   4,663/2,819mm
Height/width      1,658/1,999mm  1,639/1,890mm   1,659/1,893m
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #145 : 18.08.2017, 07:24:41 »
                              XC60                     GLC                       Q5
Length/wheelbase 4,688/2,865mm  4,656/2,873mm   4,663/2,819mm
Height/width      1,658/1,999mm  1,639/1,890mm   1,659/1,893m

Tarkoitinkin että näyttää. Volvon sivustolla on joku perusperus version kuva jossa pakoputketkin pyöreät ja pikkuruiset ja näyttää suorastaan surkealle

Edit: nyt huomasinkin et 5.5cm matalampi kuin vanha
« Viimeksi muokattu: 03.09.2017, 19:27:45 kirjoittanut mulugren »
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #146 : 03.09.2017, 13:07:57 »
Näköjään tätä uuttakin saa nyt 499€ kuukausimaksulla. Käsiraha on viisi tonnia ja kolmen vuoden jälkeen voi ottaa uuden alle tai palauttaa auton.

Eli kolmen vuoden autoilun kulut olisivat 23 000 euroa, kiinteä. Päälle vakuutukset, verot ja polttoaineet.

Kannattaako vai ei, voi kukin laskea itse. Helpoksi tuo on ainakin tehty.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #147 : 03.09.2017, 15:08:13 »
Näköjään tätä uuttakin saa nyt 499€ kuukausimaksulla. Käsiraha on viisi tonnia ja kolmen vuoden jälkeen voi ottaa uuden alle tai palauttaa auton.

Eli kolmen vuoden autoilun kulut olisivat 23 000 euroa, kiinteä. Päälle vakuutukset, verot ja polttoaineet.

Kannattaako vai ei, voi kukin laskea itse. Helpoksi tuo on ainakin tehty.

Onko 4-vetoinen, vai etuvetoinen tuohon rahaan?
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 400
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #148 : 04.09.2017, 11:11:23 »
Esim. Bilian sivuilla:
VOLVO PAKETTI 499 €/KK  :nohnoh SISÄLTÄÄ:

    Volvo XC60 D4 AWD Business aut.
    36 kk/45 000 km
    käsiraha 5 000 €
    Volvo sopimus, sis. määräaikaishuollot ja -korjaukset
    sisä- ja ulkopesut määräaikaishuoltojen yhteydessä
    sijaisauto huollon ajaksi
    talvirenkaat vanteineen
    renkaiden kuntotarkastus, kausivaihdot ja säilytys.

Näköjään mainosmiehillä on pyöristyssäännöt hukassa:kuukausierä 499,54 €   >:(

Eli käytännössä 638.43,-/kk, 15tkm/v-> 0,51e/km+vakuutukset yms.

viimeinen erä 43 130,37 €, Sopimuksen lopussa auton voi palauttaa Santanderille sopimusehtojen mukaisesti. - Mitä sitten tarkoittaakaan, onko loppuhinta taattu???
« Viimeksi muokattu: 04.09.2017, 11:18:43 kirjoittanut JPN_V70D3OR »

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #149 : 04.09.2017, 12:07:13 »
Jos ostaa omaksi niin viimeinen erä on tuo. Jos ei haluu niin lysti ja maksut loppuu siihen. Loppuhinnalla ei merkitystä silloin.

Kun tuota tutkiskeli ni äkkiäpä ne kk kustannukset tosiaan nousee aikamoisiksi. Jos auto maksaa 70Keur niin selvähän se
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

 

Ateho  Elekma