RallyBaron  Samppasport

B23 97mm lohko

  • 20 Vastauksia
  • 10700 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wompatti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 516
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #15 : 11.04.2017, 18:09:46 »
kiitos reve, minulla tilapäinen ja kokonaisvaltainen hahmotushäiriö kiertosuunnassa  :-[

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #16 : 11.04.2017, 21:12:29 »
Jotkut ovat raportoineet kannen lämpötilaerojen tasoittuneen kun 940 lämppärin sulkuhana on vaihtunut sellaiseen takaisinkierrättävään H-mallìin.

R-Sportin 16 venasessa kisamoottorissa oli tavisvesipumppu ja prikalla suljettu se lämppärin lähtö.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa spesialisti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #17 : 19.04.2017, 11:23:44 »
Mulla on ny menny kahdesta lohkosta 3. pytty halki. Vapari kone 97mm wisecoilla 240hv 310nm. Betonia lohkossa ei ole mutta halkeama on pytyn yläpäässä pystysuunnassa. Molemmat lohkot haljennu just samasta kohdasta, 3.pytty ja edestä päin ku kattoo pyttyyn niin kello 7 kohdalta. Eli pakosarjan puolelta etuviistosta.

Mistä se lohko tietää samasta kohdasta haljeta??? Onko veden kierrossa joku ongelma tuolla kohtaa vai mitä.??

Ekan lohkon rälläköin paloiksi jotta näin kuinka paksut pytyn seinät on. Eikä se kauheen ohut ollu siitä mistä oli halki. Paljo ohuempiaki kohtia sielä oli.

 Olen  kans saman asian kans paininu taannoin nyt olen saannut kestmään.

Omat havainnot ongelmasta..

10 sarjalaiset lohkot halkeaa helpommin kyseisestä kohdasta.
Volvon kansi on imu painoteinen ja lämpö ei poistu niin hyvin kun tarvis pakokanavaan (pako käy kuumana).
Ratkaisuna olen käyttänyt enempi marginaalia pako venttiileissä jotta venttiilillä olis kapasiteettia poistaa lämpöä paremmin kanteen.
Ei liian ohutta seeti pintaa, käytän pakoseetipinassa 1.3mm terää.
Pakoventtiili hyvä laatuinen, Esim Ferrea,  esim yleisesti myyty SS venttiilissä on marginaaliltaan  pieni.
Pakoventtiili mahdollisimman pintaan vastaanottamaan lämpöä ja luovuttamaan se kanteen.






EDIT Turbo 242: Lainausta hieman korjailtu.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2017, 13:07:05 kirjoittanut Turbo 242 »

Poissa spesialisti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #18 : 06.05.2017, 19:26:23 »
   t.makisalo
Millasella mäntä>kiertokanki yhdistelmä moottorisi on? Ohjaukset?

Poissa t.makisalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 115
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #19 : 10.05.2017, 17:01:15 »
24mm korkee viseco. 162 veivi. 86 isku. Omat jakajasytkävehkeet ja kaasarit

Poissa spesialisti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: B23 97mm lohko
« Vastaus #20 : 15.05.2017, 14:53:11 »
24mm korkee viseco. 162 veivi. 86 isku. Omat jakajasytkävehkeet ja kaasarit

Pinto wiseco?
Minkälainen ohjaus männän helma?
Nascar veivi?

 

Proturbo  Autodiagnoosi