Jossakin vaiheessa tullut rassattua kymmeniä hiluxin ja land cruiserin murikoita ja perehdyttyä niiden sielunelämään, niissä myös rymppiholkki. Jos kasasin vanhalla holkilla niin taisin huitaista noin 5kympin shimmin väliin, sitä ohuemmat tahtoo mynttääntyä helposti. Jos ei kasatessa niin pienen käytön jälkeen. Joskus jos ei ollut shimmejä käsillä niin venytin holkkia naputtelemalla jonkin tuurnan päällä.
Jos välitys piti saada kestämään niin piti nähdä hiukan vaivaa ja simmata perä kohdalleen rymppiholkilla, sitten purkaa ja ottaa holkista mitta ja sorvata jäykkä holkki tilalle. Offroad on voimansiirron rasittavuuden osalta kuitenkin niin erilainen kuin matala-autoilussa, väännätetään pienellä välityksellä isoja renkaita äärimmäisen vaihtelevissa pito-olosuhteissa.
Pinjonin laakereiden esijännitystä ei pidä vetää liian kireäksi, jos tasauspyörästö on paikallaan kokoajan kun pelailee rymppiholkin ja shimmien kanssa niin ei välttämättä saa oikeata käsitystä laipasta pyörittelemällä. Ainakin toyotan oli manuaaleissa tarkat tiedot esijännitykselle ja mittaukseen oli tarkat arvot monellako newtonilla laippa piti lähteä pyörähtämään, varmasti danalaisiin löytyy vastaavat arvot. Näihin tulee hyvä näppituntuma ja kokemuksen kartuttua huomaa että tästä(kin) on tehty suotta suotta suotta rakettitiedettä.