kokemuksia ei ole, mutta aika suoraanhan saa osviittaa noista info-teksteistä:
t1-->hyvä päivittäiseen ajoon ja pienemmän kokoluokan ahtimille, ahtaa alhaalta, tyhjäkäynti hyvä. Lashcapit tarvitsee ja suosittelevat 2mm
t2-->isommalle turbolle ja korotetulle ahtopaineelle sopiva, ok tyhjäkäynti ja alapää. tarvitsee lashcapit, 2,5mm suosittelevat
t3-->enemmän nostoa vrt. t2 ja sen myötä tyhjäkäynti jo heikompaa, sopii korkeampiviritteisiin moottoreihin säädettävällä m.ohjauksella 3mm lashcapit
s/t4-->sopii vapari katurasseihin, myös turboihin isolla ahtimella ja säädettävällä m.ohjauksella, tähän myös 3mm lashcapit
s/t5-->on käytännössä täysin kilpakäyttöön, vapareissa mm ralliin, ahdetuissa kiihdyttelyyn. tarvitsee n.4mm lashcapit
omista kokemuksista tuo t3 kuulostaa olevan samaa luokkaa kuin Fordin OHC-koneissa piperin 134-nokka, eli alkaa tyhjäkäyntiin jo vaikuttaa, kun setuppina on ahdin (n.650hp), ms1v2.2, 1000cc sumut (autolla on penkitelty n. 450-500hp). Edellämainittujen seurauksena täytyy sitten jo erikseen päästöjen kanssa vähän kikkailla ainakin ilman kattia. (ensimmäisellä, miedommalla kokoonpanolla jo suositteli katsuri katin asennusta)