No joo, tuo voisi periaatteessa olla sitten kumpi vaan ja olen samaa mieltä että epänormaali ahtopaine nimenomaan viittaa siihen suuntaan. TCV:tä on hajoillut joten minä veikkaan sitä.
Paineanturi on sen verran yksinkertainen kapistus että ei hajoa ihan helposti eikä ahtopaineanturi ole edes tekemisissä minkään nesteen tms. kanssa. Oletan että limp modeen joutuminen tapahtuu näin: TCV jumittaa ja paineet nousee liian ylös - ECM huomaa tilanteen ja pistää homman seis. Tietenkin voisi käydä niinkin että ECM saa väärän tiedon ahtopaineanturilta mutta silloin erillisessä mittarissa ei näkyisi mitään piikkiä, todennäköisesti.
Tarkista nyt ihan ensin kumminkin ahtopaineanturin johtoliitin, onko hapettumaa havaittavissa?
OT: Sain muuten oman ahtopainemittarini lopulta asennettua. Ilman BSR:n softaa ahtaa 0.65 bar enintään (täyskaasukiihdytys motarin ramppia ylös, 0 - 130 km/h), en tiedä pitäisikö puhaltaa enemmän? Mittarissa on kätevä peak hold -toiminto joka jää näyttämään isointa mitattua painetta kunnes auto sammutetaan tai mittari nollataan napista.