Pientä tilanne päivitystä. Ongelmat jatkuvat edelleen ja olisin kysellyt että kun Vida näyttää ajossa, kuormitettaessa esim. 5 vaihteella imusarjan absoluuttista painetta noin 2300 hPa:ta niin pitääkö tuosta määrästä vähentää perus ilmanpaine joka on noin 1000 hPa:a? Näin ollen ahtopaineeksi tulisi noin 1,3bar, mikä lienee kohdillaan??
Toinen tyhmä kysymys on että onko OK että maantieajossa, taas vedätettäessä kevyesti ja vaikka vähän enemmänkin niin EGR- asentoanturin jännite on 0,00V ja EGR-pulssisuhde 1,97%?? Oliko niin että noilla lukemilla EGR on täysin kiinni? Eli päästääkö silloin ollenkaan pakokaasuja takaisin imusarjaan vai miten se nyt meneekään??
Kiitokset taas ennakkoon jos joku viitsii kommentoida!!