KL-varaosat  Race.fi

Myyty: V70 D5 2007, 279tkm, Maalahti

  • 1 Vastauksia
  • 1429 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zamierm

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Myyty: V70 D5 2007, 279tkm, Maalahti
« : 24.10.2017, 20:39:01 »
Terve

Mulla olis ylimääräisenä toinen V70. Meillä on kaksi dieseliä, toinen 2006 2.4D 440tkm ja toinen 2007 D5 279tkm.

Mieluiten myisin tuon uudemman pois, kun vanhaan on tullut jo suhde, siitä ei malttaisi luopua. Olen ajanut sillä noin 250tkm neljässä vuodessa. Työajot väheni työpaikan vaihdoksen myötä ja etsinnässä S60 tai S80 2.5T eli bensa-auto.

Olen tuonut D5 itse Ruotsista viime vuonna. Sitä edelsi pitkä etsintäprojekti. Hain samanlaista kuin vanhakin oli, mutta en sitä löytänyt siihen mennessä kuin vaimo aloitti työt. Sinänsä malli on muuten sama, mutta kone on D5. Laatikko on sama TF-80SC molemmissa. Systeri asuu Ruotsissa, joten on helppo hakea ja kun asuu vielä Vaasan nurkilla, niin laivakin on lähellä.

D5:nen on kunnossa ja ajetaan lähes joka päivä. Laatikkoöljyt vaihdettu noin 250tkm kohdalla viimeksi, jakopää vaihdettu 170tkm 2015 vuonna eli voi ajaa vielä pari vuotta/90tkm. Huollossa vaihdettu tänä vuonna mm. Etupyörien laakerit, raidetangon päät, etupään jarruletkut, käsijarruvaijeri, lisätty käsijarrukenkiin säätöpalikat. Öljynvaihto ja kaikki suodattimet vaihtuu taas tällä viikolla => vaihdettu.

Teknisesti siis hyvässä kunnossa. Autossa on HU-650 stereot ja lisäksi Volvon alkuperäinen vahvistin mikä muhkeuttaa äänentoistoa hienosti. Articin lämmitin löytyy kahdella ajastimella. Sadetunnistin on myös mukava lisä verrattuna vanhaan missä sitä ei ole. Xenon valot lyhyissä tekee paljon lisää näkyvyyttä. Isofixi raudat löytyy takaa, jos on tarve kytkeä lastenistuimia.

Kesärenkaista 2 uutta ja 2 viime vuotista. Talvirenkaat on alla ja ne on viime syksynä hankittu, eli ajettu jo yhden talven. Pintaa niissä noin 6-7mm.

Ja mitä huomautettavaa. Etuvalojen umpiot pitäis hioa. Kuskin puolen takaovessa pieni painuma. Saattais saada painettua ulos, mutta on niin pieni, että ei ole haitannut mua. Takaluukun rekisterikilven aukossa pari naarmua.

Roiskeläpät laitoin taakse. niin pysyy hiukan puhtaampana takapää.

Hintapyyntö on 7890,00 euroa. Vaihdossa voi tarjota yllämainittuja autoja, mieluiten alle 250tkm ajettuja 04< ja uudempia.

Jos joku hakee luotettavaa autoa, niin tässä on. Näihin kumpaankaan ei ole tarvinnut normi huoltojen lisäksi tehdä mitään ihmeellistä. Ei ole ihmeellisiä sähkövikoja. Vanhaan olen vaihtanu kerran ABS-anturin ja ABS-kehän ja näiden lisäksi nivelet ja laakerit kerran.

Nettiautosta löytyy kuvia vielä hetken.

https://www.nettiauto.com/volvo/v70/9012390


« Viimeksi muokattu: 21.11.2017, 20:50:24 kirjoittanut zamierm »

Poissa zamierm

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Vs: M: V70 D5 2007, 279tkm, Maalahti
« Vastaus #1 : 09.11.2017, 21:41:18 »
Vaihdossa voi tarjota S60/S80 2.5T:n lisäksi Ford S-Max 2.5 bensakoneella.

Fordin ikäluokka jotain 2008- ja hintataso alle 14000 eli voin maksaa väliä.

 

Proturbo  Autodiagnoosi