Löysin tämmöset delphillä
Katalysaattorin lämpötilä anturi sarja 1 ja sit oli sarja 2
Puhutaanko samoista antureista?
Sarja 1 tyhjäkäynnillä noin 100c moottorin lämpötila oli 66c
Ajaessa oli noin 550c
Hetkellisesti kävi yli 600c ja alle 300c
Kuulostaisi oikealta ja A85 voisi varmistaa. Noin korkeat lämmöt myös viittaisi poltteluun, ei kai näissä mitään katin lämmitys moodia pitäny olla? Wikin mukaan tyypillinen dieselin 2-toiminen katti tarvii sen 250C toimiakseen.
Onko sulla flight recorder toiminto tossa Delphin kaverina olevassa boxissa? Jo on niin laita tallentamaan noita katti lämpöjä + veden lämpö,ajonopeus/rpm tms, heitä pidempi lenkki niin saat dataa.
EDIT: pitääpä kurkkia omastakin, josko löytyy noi lämmöt, onhan tässä katti kuitenkin...
EDIT2: Valitsemalla -08 vuosimallin samalla koneella näkyy listassa 4 lämpötilaa, jotka kaikki tosin tasan 100C eivätkä muutu ajossakaan. Sivuhuomautuksena egr:n parametrit löytyy -08 malli valittuna, muttei -05..