Alkoi tässä vähän tuo kytkin ilmoittelemaan, että alkaisi olemaan aika hankkia uusi. Ensiksi tarkistin kytkimen säädön, kaikki säätövara on käytetty, eli pidemmän kaavan mukaan tässä joudutaan nyt sitten tosiaan menemään. Tavallaan normaalissa ajossa kytkin ei oireile. Voin hyvin ajaa jyrkänkin ylämäen kolmosella tasavauhtia ilman luistoa. Nelosella luistoa ilmenee jyrkemmissä ylämäissä jonkin verran, jos yritän säilyttää haluamani nopeuden kutakuinkin samana. Kaikki vaihteet myös menevät ongelmitta päälle. Sellaisen havainnon tein myös, että nyt kun kytkin alkoi luistamaan, niin liikkeelle lähtiessä tuntuu pientä tärinää. Kytkinlevyn kanssa samassa tarkoitukseni on toki vaihtaa myös se painelevy,silmälaakeri,painelaakeri ja kardaanin iso kumikiekko.
Katselin tuossa Motonetin listoja, niin turbon ja vaparin kytkin ovat molemmat 228mm, niin mahtaisikohan tuo turbonkin kytkin sopia sitten paikalleen? Mitähän etuja turbon kytkimessä olisi vaparin kytkimeen verrattuna?