RallyBaron  Samppasport

850 T5 2.3 lastuttaminen

  • 1 Vastauksia
  • 2682 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ana740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 23
  • Hurjimmista myllydeekuista myllyin deeku.
850 T5 2.3 lastuttaminen
« : 20.12.2017, 11:37:00 »
Mulla olis semmonen propleemi että tilasin JPstylingiltä magnum racingin "300" lastun, joka on tarkoitettu juuri minun autooni (kriteereillä manuaali, 2.3) mutta käyttämäni ECU on 2.0T manuaali R.stä lainattu, syystä että kyseisessä boksissa oli lastun "jalka" valmiina, eli suomeksi autossa on kaksilitraisen ecu, 2.3 litraisen lastulla. Lastun olisi tarkoitus nostaa Ahtopaine vakiosta 1.1bariin. Ongelmani on että paine ei noussut vakiosta mihinkään, auto toimii muuten täysin moitteetta, tehon nousu lastun jälkeen on ns huomattava, mutta Ahtopaine ei nouse yli 0.6 bar. Voiko tämä paineongelma johtua tuosta kaksilitraisen ärrän boksista?  :idiot2:

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2120
  • Tampere - Pori
Vs: 850 T5 2.3 lastuttaminen
« Vastaus #1 : 21.12.2017, 00:44:02 »
Mulla olis semmonen propleemi että tilasin JPstylingiltä magnum racingin "300" lastun, joka on tarkoitettu juuri minun autooni (kriteereillä manuaali, 2.3) mutta käyttämäni ECU on 2.0T manuaali R.stä lainattu, syystä että kyseisessä boksissa oli lastun "jalka" valmiina, eli suomeksi autossa on kaksilitraisen ecu, 2.3 litraisen lastulla. Lastun olisi tarkoitus nostaa Ahtopaine vakiosta 1.1bariin. Ongelmani on että paine ei noussut vakiosta mihinkään, auto toimii muuten täysin moitteetta, tehon nousu lastun jälkeen on ns huomattava, mutta Ahtopaine ei nouse yli 0.6 bar. Voiko tämä paineongelma johtua tuosta kaksilitraisen ärrän boksista?  :idiot2:

Ei johdu boksista, koska lastussa oleva ohjelma määrää ahtojen määrän. Eli jos ohjelma on kunnossa niin hukkaportti jne jne on pielessä. Ohita väliaikaisesti ahtopaineen ohjaus laittamalla paineouolelta letku hukkaportille, tällöin ahtaa täydet jos hukkaportti on kunnossa ja pysyy kiinni.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron