Elikkäs homma lähti siitä että, pakoputken joustopalaan tuli reikä, parin päivän ajelun jälkeen tyhjäkäynti alkoi heitellä 800-1800rpm ajattelin tämän korjaantuvan ehjällä pakoputkella koska reikä oli ennen lambdaa. Askartelin uuden putken turbolta katille 3" mutkista, tämä ei kuitenkaan poistanut kokonaan tyhjäkäyntiongelmaa.
Nyt auto tuntuu toimivan muuten paremmin kuin koskaan ennen, pääsääntöisesti kylmänä tyhjäkäynti pysyy n.1000rpm (tässä se on pysynyt ennen vikojakin) koneen lämmetessä ja esim. valoihin pysähtyessä kierrokset tippuu n.800-1000rpm pysyen hetken siinä, kunnes alkaa nousta pikku hiljaa.
Noo sitten suraavaksi paloi sulake nro 34 eli vippareiden/töötin sulake, uusi sulake paikoilleen ja kaikki pelas muutaman tunnin ajelun ajan ja taas paloi sulake.
Vinkkejä kaivataan mistä lähden vikoja etsimään.