KL-varaosat  Race.fi

850 t5r tyhjäkäynti seilaa ja pyyhkimet polttaa sulaketta.

  • 2 Vastauksia
  • 1330 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa moose

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Elikkäs homma lähti siitä että, pakoputken joustopalaan tuli reikä, parin päivän ajelun jälkeen tyhjäkäynti alkoi heitellä 800-1800rpm ajattelin tämän korjaantuvan ehjällä pakoputkella koska reikä oli ennen lambdaa. Askartelin uuden putken turbolta katille 3" mutkista, tämä ei kuitenkaan poistanut kokonaan tyhjäkäyntiongelmaa.
Nyt auto tuntuu toimivan muuten paremmin kuin koskaan ennen, pääsääntöisesti kylmänä tyhjäkäynti pysyy n.1000rpm (tässä se on pysynyt ennen vikojakin) koneen lämmetessä ja esim. valoihin pysähtyessä kierrokset tippuu n.800-1000rpm pysyen hetken siinä, kunnes alkaa nousta pikku hiljaa.

Noo sitten suraavaksi paloi sulake nro 34 eli vippareiden/töötin sulake, uusi sulake paikoilleen ja kaikki pelas muutaman tunnin ajelun ajan ja taas paloi sulake.

Vinkkejä kaivataan mistä lähden vikoja etsimään.

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5035
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Palaako se sulake vaikka et käytä tööttiä tai pyyhkijöitä? Katoppa ettei ahto tai alipaineletkuissa ole vuotoja.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa moose

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Joo sulake paloi vaikka kumpaakaan en käyttänyt.
Eilen tutkin johtoja eikä nyt mitään purkamatta löytynyt mistä puuttuisi kuoret tai olisi muuten johto puristuksissa, laitoin uuden sulakkeen ja kaikki pelas taas normaalisti ainakin loppu päivän.
Tyhjäkyntikin pysyy nyt n.1000rpm kun  laitoin imusarjan päässä olevan pikkuletkun paikalleen klemmarin kera ja koitin vaihtaa tyhjäkäyntiventtiilin toiseen.

 

Samppasport  Futurez