Kesken matkan öljynpainemittarin viisari meni ihan sinne valkoisen alueen päähän eikä liikkunut sieltä enää mihinkään, kunnes sammutin auton, jolloin viisari meni punaiselle (jonne se menee normaalisti sammuttaessa). Kun käynnistin auton uudelleen mittari pomppasi samantien sinne valkoisen alueen päätyyn. Mistä vika voisi johtua?
Toinen ongelma on hieman korkea tyhjäkäynti, missä sijaitsee tyhjäkäynnin säätöruuvi?
sulla on öp:n anturi rikki tai anturin johto poikki
korkee tyhjäkäynti viittaa imuvuotoon, liian kireeseen kaasuvaijeriin tai sulla on kaasuläppä säädetty liian suurelle.
ja tietenkin tuo ristuksen mainitsema viallinen lämoöanturi, jolloin olis vielä korotettu tyhjäkäynti kuumallakin koneella
Säädetään kaasuläpän rajoitinruuvista, oliko talttapää ruuvi ja siinä 8 mm lukitusmutteri.
ja säätö: tyhjäkäyntiventtiilin letku tulpataan, samoin lähtö ettei tule imuvuotoa, sitten lämpimällä koneella säädetään kierrokset n500 rpm