nro 2 lähtö olisi hyvä paluulle mutta riittääkö se niin en tiedä , on aika pieni.
Öljypohjasta en suosittele ottamaan rata tai drifting autoille huohotusta kun se puskee väkisinkin öljyä ylös kun se lähtö ui öljystä kun kääntää oikealle.
Lisänippoja ei myöskään pidä ottaa lohkon kyljestä uusilla paikoilla, jos linjassa on kampiakselin limppu, se linkoo öljyä reilusti.
Yksi vaihtoehto olisi olemassa olevat nipat portata isommiksi ja kierteellä tai hitsaamalla isot nipat paikoilleen ja kooksi 12 tai 16an ja pönttö lohkon kylkeen kiinni niin että on suoraan yhteydessä lohkoon, jotta lämpö siirtyy...
Joku saisi tämän ongelman selvittää...
Mulla on Amazonissa koneen takana tuollainen kiertävä öljy säiliö jossa yksi letku menee takaisin öljypohjan alimmasta kohdasta. Tuo kerää vettä öljyn sekaan keväällä ja syksyllä kun on kylmät kelit ajaa. Siinä ei ole minkäänlaista huohotus ongelmaa. Pyöritän konetta hieman yli 8000rpm.