Carcom Oy  Ateho

Tukivarsipäivitys irtopallonivelellinen vs kiinteä

  • 3 Vastauksia
  • 1470 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Jees, elikäs onko kiinnityksessä mitään eroa jos vaihtaa tukivarren toisenmalliseen, tolppa on kovasti saman oloinen, mutta käykö tukivarsi kiinni koriin(apurunkoon) suoraan, jos vaihtaa tukivartta vanhasta irtopallonivelellä olevasta uuteen missä on pallo kiinteänä tukivarressa?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Tukivarsipäivitys irtopallonivelellinen vs kiinteä
« Vastaus #1 : 19.05.2011, 20:17:44 »
Tuskin tätäkään kukaan muu tekee, mutta tiedetäänpähän nyt, että vanha vs uusi malli käyvät kyllä tyylikkäästi päikseen, tosin uudempia on kuulemma toisenlaistakin mallia kun mulla oleva pitkittäispulteilla kiinni oleva? Tähän versioon vanha meni päivitysosana kätevästi, eli sain vaihdettavan pallonivelen, ja ovelana kettuna säästin 63e väljän pallonivelen vaihdossa ;D
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Tukivarsipäivitys irtopallonivelellinen vs kiinteä
« Vastaus #2 : 19.05.2011, 20:20:43 »
Tuskin tätäkään kukaan muu tekee, mutta tiedetäänpähän nyt, että vanha vs uusi malli käyvät kyllä tyylikkäästi päikseen, tosin uudempia on kuulemma toisenlaistakin mallia kun mulla oleva pitkittäispulteilla kiinni oleva? Tähän versioon vanha meni päivitysosana kätevästi, eli sain vaihdettavan pallonivelen, ja ovelana kettuna säästin 63e väljän pallonivelen vaihdossa ;D
Juu päittäin menevät.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

hevonen

  • Vieras
Vs: Tukivarsipäivitys irtopallonivelellinen vs kiinteä
« Vastaus #3 : 19.05.2011, 22:19:46 »
tosin uudempia on kuulemma toisenlaistakin mallia kun mulla oleva pitkittäispulteilla kiinni oleva?
Joo, siinä kiinnitysruuvit on sellaisten korvakkeiden läpi pystysuorassa... :P

 

Ateho  Elekma