Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: huttune244 - 07.09.2012, 13:16:11
-
En äkkiseltään löytänyt tietoa, elikkä mitä kaikkea tarvitsee lh moottorinohjauksen vaihtamiseksi k-jetin tilalle? mikä lh versio? mottina siis b19etic, 244 -83
-
En äkkiseltään löytänyt tietoa, elikkä mitä kaikkea tarvitsee lh moottorinohjauksen vaihtamiseksi k-jetin tilalle? mikä lh versio? mottina siis b19etic, 244 -83
LH2.4 taitaa olla paras
suosiolla 240 volvosta koko satsi sisältäen boksit vaikka vaparista, lastuttaa ne sitten. Suuttimet vaan pitää vaihtaa isommiksi 200cc>337 tai isommat jos viinalle konvertoi suoraan ;)
Immun johto tuossa pitää jatkaa,ellei laita immua painepuolelle.
Bensalinjat pumppuineen ja suodattimineen löytyy valmiina, että väliin korkeintaan sopivat letkunpätkät oikeilla liittimillä.
lambda putkeen
ykk anturi + teline, pottapyörä ja siihen sopiva turbon kytkinsarja
Kiinteä jakaja tai orggiksen jumitus. tuolla orggiksella kyllä luulis olevan parempaa käyttöä toisessa vehkeessä ;)
on muuten projektipäiväkirjassa menossa vastaava
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=22013.75
-
Tyhmiä kyselen mutta tarviiko imusarjan,kaasuläpän ja tyhjäkäyntimoottorin ?
-
Tyhmiä kyselen mutta tarviiko imusarjan,kaasuläpän ja tyhjäkäyntimoottorin ?
tarttee ja immu kanssa helpoin hommata täydellinen paketti kerralla tai vaikka paaliauto mistä siirtää osat
-
Mites noi vaparin boksit, miten lastutus hoituu? joutuuko tinailemaan chippejä kiinni vai miten?
-
Mites noi vaparin boksit, miten lastutus hoituu? joutuuko tinailemaan chippejä kiinni vai miten?
Boksi auki (klipsut vääntämällä - tähän piisaa vaikka avain) -> kansi pois -> vanha lastu nostamalla irti -> uusi lastu painamalla paikoileen...
-
Onko tässä kaikki tarvittava = Imusarja, suuttimet, suutintukki, tyhjäk.moottori, ruisku- ja sytkäboxi, imm, johtosarja, vp, ykk-anturi, kaasuläppä, kytkin. Mitä muuta? Mites toi kiinteä jakaja tai orkkiksen jumitus, saa selventää.
Onko väliä minkä loppuiset boxit laittaa ja mistä noita lastuja saa?
Edit; niin ja lambda tietysti. Nytten paikoillaan boschin lambda joka antaa signaalia plx seosmittarille, pystyykö liittämään samaan
-
helpompi olisi,kun rakentais uuden koneen itselleen. ja tiputtaa keulalle valmiin paketin. just mullekin tarjottiin 940 turbo farkku,ostaa semmosen ja lastuttaa tai mitä tekee. 240 orkkis turboi paljon vähemmän,joten jäitä hattuun.
-
En ihan ymmärtänyt että mitä hait takaa?
-
karkasin aiheesta. kantsii hommata lh.lla varustettu 240 varaosa auto ja ottaa siit rojut. ja purkaessa kattoo miten mikäkin on,niin helpoimmal pääsee.
-
Minkäsloppuinen imm pitää hommata? boksit on 594 ja 176 loppuiset, jotka lastutan turbokäyttöön.
-
016 :)