0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Otat kuparisen jarruputken pätkän, poraa siihen peräkkäin 1-2mm reikiä ja laitat sen hukkaportinletkuun ahtimen ja kellon väliin. Muistaakseni muutamalla, 1-2mm reiällä ahtaa 1bar luokkaa, selviää hyvin kokeilemalla miten paljon ahtaa. Ahtokaraa voi rälläkällä ajaa viistoon toiselta puolelta jyrkemmäksi. Paljoa ei kannata yli 1bar vakioturbolla ahtaa. Poraa reikiä peräkkäin ja "avaamalla", niitä selviää paljonko ahtaa. Eli vetää letkua niin että näkyy vaikka 2 reikää ja kokeilee.Täällä on hyvin juttua VE-pumpun perusteista. Sekä ahtokarasta.http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm
.Siihen kyllä kannattaa laittaa klemmarit kanssa että ei lähde irti.