Mites tuota onko kuinka normaalia tällainen käytös: Eli, kun laittaa kaasun pohjaan niin ahdot nousee 0,9 bariin. Sitten kun siinä hetken pitää pohjassa ja moottorin kierrokset nousee niin ahdot tippuu sinne 0,6 bar lukemiin tasaisesti. Otin sen rajapaineventtiilin irti hukkaportin letkusta ja sama juttu vakionakin. Eli nousee siihen normi 0,4 bariin ja laskee siitä jopa johonkin 0,2 barin lukemiin. Ei suinkaan tää vois mitään by-passin kalvojuttuja olla. Onhan tolla Ceellä jo ajettu 280tkm. Ja jos olis kalvo sökönä, niin pystyykö millään testaamaan. Ainakin se letku joka tulee passilta sinne imusarjaan niin en nyt muista kumminpäin oli mutta pystyy puhaltamaan/imemään siitä kyllä ilmaa ihan normaalisti. Vai onko tää vehje jo valmis...